Pirmojo trumpo skrydžio metu buvo patikrintas orlaivio stabilumas, kontrolė. Išbandyti orlaivyje sumontuoti du rusų „Klimov“ firmos naujieji TV7-117ST-01 varikliai. Kiekvienas jų išvysto po 3100 AG, net 300 daugiau negu originalus variklis.
Turbopropeleriniai varikliai suka naujos kartos triukšmą mažinančius propelerius. Maksimalus orlaivio greitis iki 500 km/h, tačiau ekonomiškesni varikliai leis nuskristi iki 1500 km atstumą.
Orlaivis tikimasi sėkmingai veiks Rusijos vidaus rinkoje užtikrinant sunkiai pasiekiamų vietovių susisekimą. Iki šiol tam dažniausiai buvo naudojami prieš beveik 70 metų sukurti „AN-24“ lėktuvai. 68 keleivius talpinsiantis orlaivis tikimasi sulauks įvairių modifikacijų, pavyzdžiui perdarymo į paieškos, patruliavimo ar net tinkamus gabenti sunkiai sužeistus žmones.
Planuojama, kad jau 2022 metais lėktuvas gaus visus reikiamus leidimus gabenti keleivius, o jau sekančiais metais prasidės serijinė gamyba. Jau žinomas pirmasis užsakovas, tai Jakutijoje įsikūrusios „Polar Airlines“.
„Il-114-300“ nėra visiškai nuo nulio sukurtas orlaivis. Jis gili senesnio „Il-144“ modernizacija. Pastarasis modelis buvo gaminamas nuo 1992 metų. Ne itin daug dėmesio sulaukęs pirmasis modelis gamintas iki 2012 metų. Per šį laiką buvo pagaminta vos 20 lėktuvų.