Žada atsiskaityti iki rugpjūčio pabaigos
Per pastarąjį mėnesį EVC ir vėl daugiausiai užklausų gavo iš Lietuvos piliečių, kuriems nepavyksta atgauti pinigų už atšauktus airių oro transporto bendrovės „Ryanair Holdings Plc“ (Ryanair) skrydžius.
Situacijai išsiaiškinti EVC atstovai pakartotinai susisiekė su Europos vartotojų centru Airijoje, kurie patikino aktyviai kontaktuojantys su žemų sąnaudų bendrove, mėgindami paskubinti pinigų grąžinimo procesą. „Ryanair“ atstovai patikino, kad dėl itin didelio vartotojų prašymų kiekio jų nagrinėjimas gali užtrukti, tačiau bendrovės klientų aptarnavimo skyrius daro viską, kad didžioji dalis pinigų grąžinimų būtų atlikta per artimiausias 8 savaites, t. y. iki rugpjūčio mėnesio pabaigos.
Grąžinimai bus atliekami eilės tvarka pagal tai, kada gautas vartotojo prašymas dėl pinigų grąžinimo. Europos vartotojų centras Airijoje taip pat patikino, kad net ir tie vartotojai, kurie niekaip nesureagavo į „Ryanair“ kuponų pasiūlymą, yra įtraukti į klientų sąrašą pinigams už neįvykusį skrydį grąžinti.
Prašo nesidubliuoti
„Mūsų kolegos Europos vartotojų centre Airijoje prašo, kad vartotojai, kurie jau yra pateikę prašymus dėl pinigų grąžinimo „Ryanair“, nesidubliuotų ir pakartotinai dėl šio klausimo nesikreiptų į Europos vartotojų centrų tinklą bent jau iki rugpjūčio antros pusės, – teigia EVC vadovė Raimonda Balnienė. – Kitu atveju šios užklausos dubliuosis oro transporto bendrovės sistemoje, kas niekaip nepagreitins pinigų grąžinimo procedūros.“
Europos vartotojų centras Lietuvoje primena, kad, jei atšaukus skrydį vartotojui pasiūlomas kuponas ateities kelionei, jis gali arba priimti pasiūlymą, arba kreiptis į oro vežėją ir reikalauti pinigų grąžinimo.
Vartotojai, norintys tai padaryti, gali užpildyti prašymo formą tiesiogiai „Ryanair“ svetainėje (https://contactform.ryanair.com/) arba kreiptis paštu adresu – Customer Services, P.O Box 11451, Swords, Co. Dublin, Ireland.