Nelaimingas skrydis: keleiviai nusileido už 7 tūkst. km nuo planuoto tikslo

Jau vien kai lėktuvas dėl prastų orų būna nukreipiamas į gretimą oro uostą, keleiviai susierzina. Suprantama – nes kelionė pailgės bent keliomis valandomis. O jeigu orlaivis nutūptų už 7 tūkst. km, o lėktuve tektų praleisti daugiau nei parą? Taip nutiko keleiviams „Emirates“ skrydyje iš Los Andželo į Dubajų.
Skrendant iš Los Andželo į Dubajų teko daryti du neplanuotus nusileidimus
Skrendant iš Los Andželo į Dubajų teko daryti du neplanuotus nusileidimus / Reuters/Scanpix/flightaware.com nuotr.

Pirmadienį iš JAV pakilęs lėktuvas turėjo skristi 16 valandų, tačiau keleiviams orlaivyje teko prabūti daugiau nei 24. Lėktuvui teko daryti du neplanuotus sustojimus – Toronte ir Londone. Kodėl? Dėl medicininių priežasčių ir dėl įgulos viršvalandžių.

Skrydis EK216 prasidėjo pirmadienį popiet. Iš Los Andželo pakilęs „Airbus A380“ skrido virš šiaurės rytų Kanados, Hadsono įlankos, kai keleiviui skubiai prireikė medikų pagalbos. Šiaurės rytų Kanadoje nėra daug oro uostų, kurie galėtų priimti „Airbus A380“, todėl buvo nuspręsta nukreipti lėktuvą į Torontą – gerokai išsukti iš kelio.

flightaware.com nuotr./Skrendant virš Kanados teko nusukti į Torontą
flightaware.com nuotr./Skrendant virš Kanados teko nusukti į Torontą

Praėjus maždaug 7 valandoms nuo pakilimo, lėktuvas nusileido Toronte. Palyginimui – jeigu iš Los Andželo būtų skrista tiesiai į Torontą, skrydis būtų trukęs tik 4 valandas.

Lėktuvas ant žemės Kanadoje prabuvo maždaug dvi valandas ir pakilo ankstų antradienio rytą. Bet neskrido į Dubajų. Skrido į už 7 tūkst. km nuo jo esantį oro uostą.

Paprastai tokio ilgio skrydžiuose yra keturi lakūnai ir apie 25 įgulos narius. Kai lėktuvas pakilo iš Toronto, nebuvo pakankamai laiko jam nuskristi į Dubajų, nes įgulos darbo laikas yra griežtai ribotas. Po tam tikro valandų skaičiaus yra privalu ilsėtis ir yra draudžiama skristi.

Toronte „Emirates“ oro linijoms kilo iššūkis – kaip keleivius nugabenti į Dubajų?

„Emirates“ į Torontą skrenda 5 kartus per savaitę, bet ne antradieniais. Dėl to buvo nuspręsta keleivius nuskraidinti iš Kanados į Londoną. Kodėl? Oro linijos iš ten turi keturis kasdienius skrydžius į Dubajų, tris iš jų – su A380. Tad bendrovei per kelias valandas surasti įgulą tokiam skrydžiui buvo gerokai lengviau.

flightaware.com nuotr./Iš Toronto tuomet skrista į Londoną
flightaware.com nuotr./Iš Toronto tuomet skrista į Londoną

Popiet lėktuvas nusileido Londone. Buvo atšauktas reguliarusis tam vakarui suplanuotas skrydis Londonas–Dubajus, ir šio skrydžio įgula paskirta keleiviams iš Los Andželo pargabenti.

Ir taip po dar 6 valandų lėktuve iš Los Andželo pakilę keleiviai antradienio vakarą galiausiai pasiekė tikslą – Dubajų.

flightaware.com nuotr./Ir galiausiai - iš Londono į Dubajų
flightaware.com nuotr./Ir galiausiai - iš Londono į Dubajų

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis