Nesėkmių muziejuje (angl. Museum of Failure) eksponuojama nepavykusių 60 produktų, kuriuos pirkėjams yra pristatę itin sėkmingos įmonės. Daugelis eksponatų yra įvairios elektronikos prekės – kurios arba blogai veikė, arba visiškai nerado savo rinkos.
Pavyzdžiui, kaukė, kuri nukrato elektra vardan grožio; telefonas, su kuriuo (labai nevykusiai) galima naudotis tik „Twitter“ tinklu,; „N-Gage“ – „Nokia“ prieš beveik 15 metų pristatytas telefono ir žaidimų konsolės hibridas, kuris nesužavėjo nei kaip telefonas, nei kaip konsolė.
Muziejuje yra ne tik elektros prekių – pavyzdžiui, jame yra Donaldo Trumpo pristatyta „Monopolio“ žaidimo versija, „Coca Colos“ ir kavos mišinys „Coke Black“, „Colgate“ sukurta lazanija ar rašikliai moterims.
Muziejus skirtas ne tam, kad būtų galima pasijuokti iš nesėkmių. Jo įkūrėjas Samuelis Westas „The Guardian“ aiškino, kad muziejaus tikslas yra parodyti žmonėms, kaip kiti yra pasimokę iš savo klaidų. „Inovacijos reikalauja nesėkmių. Mokymasis yra vienintelis procesas, kuris nesėkmę paverčia sėkme“, – sakė jis.
Muziejus įsikūręs Helsingborgo mieste, Švedijos pietuose. Įėjimas nemokamas.