Skrydžių bendrovė Singapūro oro uoste stovinčiuose lėktuvuose įsteigė laikiną restoraną. Nuo 30 iki 380 svarų sterlingų kainuojantys bilietai noriai perkami naujojo restorano „Restaurant A380“ lankytojų.
Už 30 svarų sterlingų restorano lankytojai gali užsisakyti patiekalą iš standartinio skrydžio meniu ekonominėje klasėje arba išleisti iki 380 svarų sterlingų patiekalams prabangesnėje verslo klasėje.
Niekur neskrendančio lėktuvo-restorano idėja lankytojams pasirodė labai patraukli – visos spalio 24-25 d., kai pradeda veikti restoranas, vietos buvo išpirktos per pusvalandį.
Siekiant užtikrinti socialinę distanciją tarp lankytojų, restorano įgyvendinimo idėjai panaudoti net du „Airbus A380“ lėktuvai, kurie bus pusiau užpildyti, o buvimo juose laikas bus apribotas iki 3 valandų.
Kol restorano lankytojai valgys, jie taip pat galės žiūrėti lėktuve rodomus filmus.
„Singapore Airlines“ žada organizuoti ir maisto pristatymą į namus, įskaitant lėktuvuose naudojamus stalo įrankius.
Koronaviruso epidemijos metu visame pasaulyje vykdoma tik maždaug pusė komercinių skrydžių, kuriais skrenda keturis kartus mažiau keleivių nei įprastai.
Praėjusį mėnesį „Singapore Airlines“ paskelbė apie ketinimus iš darbo atleisti 4 300 darbuotojų.
Beje, Tailando „Thai Airways“ savo būstinėje Bankoke atidariusi įdomų restoraną. Tai – aviacijos stiliumi dekoruota vieta, kurioje tiekiamas įprastai lėktuvuose valgomas maistas.
Naujasis „Thai Airways“ restoranas yra dekoruotas ne šiaip aviacinio stiliaus daiktais. Jis apstatytas tikromis nebenaudojamų lėktuvų sėdynėmis. Vakarienę valgytumėte įsitaisę ekonominio salono sėdynėse, o jei atėjote tik kavos, galite atsisėsti į patogius krėslus iš verslo klasės salono. Čia pastebėsite, kad ir kavos staliukai yra pagaminti iš lėktuvų detalių – jiems panaudoti seni variklių ir važiuoklės komponentai.
„Singapore Airlines“ taip pat mąstė apie kitą variantą, kaip gauti bent šiek tiek pajamų – „skrydžius į niekur“. Aviacijos pramonei susidūrus su neregėto masto krize, kelios vežėjos, įskaitant Australijos, Japonijos ir Taivano oro linijas, pradėjo siūlyti trumpus skrydžius, kurie prasideda ir baigiasi tame pačiame oro uoste, kad surinktų daugiau grynųjų.
Tokius planus paskelbė ir „Singapore Airlines“, tačiau vėliau pranešė atsisakantys planuotų „skrydžių į niekur“, kilus pasipiktinimui dėl poveikio aplinkai.