Netyčia nuskrido į kitą žemyno pusę: klaidos, kurios gali sukelti didelių problemų lipant į lėktuvą

Kartais keleiviai labai įsižeidžia, kai skrydžių palydovai jų paprašo parodyti skrydžio bilietus. Gali atrodyti, kad kaltiname juos darant kažką blogo arba kad jie yra kažkur, kur neturėtų būti, bet iš tikrųjų mes tik bandome atlikti savo darbą, „The Sun“ aiškino skrydžių palydovė.
Lėktuvo keleivis
Lėktuvo keleivis / 123RF.com nuotr.

Neįtikėtina, kiek gilių atodūsių ar piktų žvilgsnių sulaukiame vien dėl to, kad klausiame žmonių, ar galime pamatyti jų bilietus, ir po kurio laiko tai pradeda erzinti.

„Sun Online Travel“ tinklaraštyje skrydžių palydovė paaiškino, ko tiksliai ieško jūsų skrydžio biliete ir kodėl tai taip svarbu.

Pirmiausia turime žinoti, ar turėtumėte būti mūsų lėktuve. Atrodo, kad tai labai paprasta informacija, tačiau žmonės klysta – ir ne tik keleiviai.

Prisimenu, kaip laukiau pagyvenusios moters, kuriai reikėjo padėti su vežimėliu skristi į Niujorką. Man buvo pasakyta, kad ji skris mūsų lėktuvu, bet ji taip ir nepasirodė. Oro uosto darbuotojai, kurie buvo atsakingi už pagalbos jai suteikimą einant pro saugumo vartus, nuvedė ją ne į tą išvykimo salę.

Niekas nepatikrino jos bilieto ir ji atsidūrė ne tame lėktuve, kuris nusileido už tūkstančių mylių San Fransiske.

Visada pravartu leisti visiems, kurie paprašo, patikrinti jūsų skrydžio bilietą. Tai gana paprastas prašymas, tačiau nuo jo gali priklausyti, ar išvyksite atostogauti, ar praleisite kelias dienas bandydami grįžti iš netinkamos vietos.

123RF.com nuotr. / Skrydžių palydovė
123RF.com nuotr. / Skrydžių palydovė

Nustatę, ar skrendate tinkamu lėktuvu, norime sužinoti, kur sėdite. Kai žinome, kur yra jūsų vieta, galime parodyti greičiausią maršrutą, kad kuo greičiau atsisėstumėte. Jei kiekvienas keleivis eina ne į tą pusę arba šiek tiek mus stabdo, tai lėtina skrydį ir gali baigtis net skrydžio atidėjimu.

Kuo greičiau atsisėsite į savo vietą, tuo greičiau galėsime paprašyti leidimo pakilti. Iki tol visi jūsų laukiame.

Tai tikrai yra visų labui, mes tai darome ne tam, kad būtume priekabūs ar panašiai, tiesiog norime pakilti taip pat, kaip ir jūs.

Daugelis keleivių įlipa į lėktuvą su ausinėmis ir tiesiog mūsų neklauso, o galiausiai nueina ne tuo praėjimu ir užtrunka, kol suranda savo vietą.

Klausytis mūsų ir vykdyti mūsų nurodymus užtrunka dvi sekundes, bet tai reiškia, kad visi galime išskristi laiku.

123RF.com nuotr. / Lėktuvas
123RF.com nuotr. / Lėktuvas

Taigi kitą kartą, kai jūsų paprašys skrydžio bilieto, nesikrimskite ir neverkšlenkite dėl to, tiesiog išklausykite, ką mes norime pasakyti, pagrūmoti mums, jei jau žinote, kur einate, ir leiskite mums visiems maloniai praleisti skrydį.

Mes būsime tie, kurie kelias ateinančias valandas dalinsime jums gėrimus ir užkandžius, ir tie, kurie užtikrins jūsų saugumą, jei kas nors nutiktų ne taip.

Jei kelias sekundes būsite mums malonūs, tai nereikalaus didelių pastangų, o tai gali reikšti, kad mes būsime malonūs jums visą likusį skrydžio laiką.

Panašiai, jei įlipę į lėktuvą mus ignoruosite, nesitikėkite, kad greitai imsimės veiksmų, kai norėsite, kad atneštume jums dar vieną alaus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis