Norvegija švelnina dėl COVID-19 įvestus suvaržymus kelionėms, sportui ir barams

Norvegija artimiausiomis dienomis atšauks virtinę dėl COVID-19 pandemijos įvestų suvaržymų, penktadienį apie būsimus kelionių, sporto ir pramogų atlaisvinimus pranešė šalies ministrė pirmininkė.
Kelionės
Kelionės / 123rf.com nuotr.

„Esame kelyje. Atėjo laikas pereiti į kitą lygmenį“, – pareiškė ministrė pirmininkė Erna Solberg.

Premjerė paskelbė apie perėjimą prie trečio iš keturių suvaržymų panaikinimo plano etapo, sėkmingai vykstant vakcinavimo kampanijai šalyje.

Nuo sekmadienio šalies baruose vėl bus galima pardavinėti alkoholį po vidurnakčio, o sporto renginiuose galės dalyvauti iki 5 tūkst. žiūrovų.

Pobūviuose ir vestuvėse galės dalyvauti iki 100 žmonių.

Namuose rengiamų pobūvių dalyvių skaičius taip pat didinamas dvigubai – iki 20 žmonių, nepriklausomai nuo to, ar jie buvo paskiepyti.

Suaugusiesiems nebereikės laikytis saugaus atstumo sportuojant, taip pat atšaukiamos rekomendacijos atsisakyti kelionių po šalį.

Supaprastinama ir kelionių į užsienį tvarka, nors tam tikri dėl COVID-19 pandemijos įvesti suvaržymai liks galioti.

Nuo liepos 5 dienos Norvegijos užsienio reikalų ministerija atšauks rekomendaciją nevykti į Europos šalis be svarbios priežasties.

Karantino suvaržymai švelninami nuo birželio 21 dienos, kai atvykstantiems iš Europos šalių nebereikės tam tikrą laiką izoliuotis specialiame viešbutyje.

Ši Skandinavijos valstybė, kuri nėra Europos Sąjungos narė, tačiau priklauso Šengeno erdvei, sulaukė daug kritikos dėl judėjimo suvaržymų.

Remiantis Europos ligų prevencijos ir kontrolės centro duomenimis, Norvegijoje 100 tūkst. gyventojų tenka 61 užsikrėtimo COVID-19 atvejis, ir šis rodiklis yra gana mažas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis