„Šiandien valdyba pristatė naują įmonės verslo planą, pagrįstą paprastesne struktūra ir maršrutų Europoje tinklu be tolimųjų reisų“, – sakoma paskelbtame pranešime.
Surengtos spaudos konferencijos metu bendrovė pridūrė, jog šis žingsnis paveiks daugiau nei 2 000 darbo vietų.
„Norwegian Air Shuttle“, išaugusi į trečią pagal dydį Europos pigių skrydžių operatorę, pastaraisiais metais sukėlė perversmą transatlantinių kelionių sektoriuje, siekdama pasiūlyti nebrangių tolimų skrydžių galimybę.
Visgi bendrovė susidūrė su pasikartojančiais nuostoliais, kuriuos daugiausia lėmė techniniai nesklandumai.
Bendrovės orlaiviai „Boeing 777 Dreamliner“ susidūrė su „Rolls-Royce“ variklių problemomis, o tuomet po dviejų mirtinų katastrofų visame pasaulyje buvo uždrausta naudoti orlaivius „Boeing 737 MAX“.
Tuo pat metu ambicinga bendrovės plėtros programa padidino įsiskolinimą, kuris rugsėjo pabaigoje siekė net 66,8 mlrd. kronų (6,5 mlrd. eurų).
Nuo 2017 metų nuostolingai veikiančios bendrovės bėdos dar labiau pagilėjo dėl COVID-19 pandemijos, kuri pernai paralyžiavo pasaulinį aviacijos sektorių.
Šiuo metu skraido tik 6 bendrovės orlaiviai, nors iki prasidedant pandemijai bendrovės parką sudarė 140 lėktuvų.
Tuo tarpu darbuotojų skaičius sumažėjo nuo 10 000 prieš krizę iki 600 šiuo metu.
Bendrovė kreipėsi dėl apsaugos nuo bankroto Airijoje ir Norvegijoje ir šiuo metu rengia finansinio restruktūrizavimo planą.
Ketvirtadienį „Norwegian Air Shuttle“ pareiškė siekianti sumažinti savo skolą iki maždaug 20 mltrd. kronų, pritraukti 4–5 mlrd. kronų kapitalo ir nuo šiol pasilikti 50 orlaivių parką.
Visgi bendrovės likimas priklausys nuo derybų su kreditoriais rezultatų.