Sausio 25 – 27 d. Klaipėdos turizmo ištekliai buvo pristatyti tarptautinėje turizmo parodoje Vilniuje „ADVENTUR“ – čia lankytojai ne tik galėjo sužinoti apie įvairiausias turizmo bei pramogų paslaugas Klaipėdoje, o taip pat ir susiverti sėkmę nešančią apyrankę, į kurią savo miesto simbolį įverė kiekviena Klaipėdos regiono savivaldybė. Stendo lankytojus labai džiugino naujas, interaktyvus dviratis, kurio pagalba lankytojai galėjo išbandyti 4 maršrutus po Klaipėdą – „Pasivažinėjimas Klaipėdos krantinėmis“, „Po Klaipėdos senamiestį“, „Nuo senamiesčio iki jūros“ bei „Naujoji BMX trasa“.
Vasario 1 – 3 d. – Klaipėdos miestas bus pristatomas net dviejose tarptautinėse turizmo parodose – „Destinations: The Holiday & Travel Show“ Londone ir „Balttour 2019“ Rygoje.
Paroda „Destinations: The Holiday & Travel Show“ organizuojama bendradarbiaujant su dienraščiais „The Times“ bei „The Sunday Times“ ir ji yra viena didžiausių parodų vykstančių „Olympia London“ parodų centre, kurioje kasmet apsilanko daugiau nei 50 000 kelionių entuziastų.
Toks pat įtemptas savaitgalis laukia ir vasario 8 – 10 d, kuomet Klaipėdos miesto turizmo galimybės bus pristatytos turizmo parodose Vokietijoje, Hamburge, parodoje „Oohh“ (ankstesnis parodos pavadinimas„Reisen“) ir Estijoje, Taline „Tourest“.
Vasario mėnesio parodų maratoną užbaigs paroda „Convene“ Vilniuje (Vasario 13-14 d. ), kurioje bus pristatytos Klaipėdos miesto konferencinio turizmo galimybės.