Kaip rašo „The Telegraph“, Nyderlandai šiuo tikslu kuria plačią pervadinimo kampaniją, kuria siekiama sukurti „atviros ir inovatyvios šalies“ įvaizdį, taip pat stimuliuoti eksportą ir turizmą.
Atitinkama – palaikoma vyriausybės, turizmo pramonės ir privataus verslo – koncepcija bus pristatyta jau 2019 metų pabaigoje. „Buvo susitarta dėl pirmenybinio oficialaus šalies pavadinimo – Nyderlandų – naudojimo“, – Nyderlandų URM spaudos sekretorių cituoja „The Telegraph“.
Būtent šis pavadinimas, o ne Olandija, turės būti naudojamas, kalbant apie šalį Roterdame vyksiančiame „Eurovizijos“ konkurse ir 2020 metų Olimpinėse žaidynėse Tokijuje. Be to, nacionalinė futbolo komanda oficialiose rungtynėse bus vadinama tik Nyderlandų rinktine.
Kaip rašo „The Guardian“, vyriausybė „nori atitraukti tarptautinį dėmesį nuo tų nacionalinio gyvenimo ypatybių, su kuriomis įprastai asocijuojasi šalis, tarkime, narkotikų vartojimo pramogai kultūra ir Raudonųjų žibintų kvartalu Amsterdame“.
Be viso to, naujas įvaizdis turėtų tarp turistų padidinti populiarumą provincijų, kurios menkiau žinomos nei sostinės regionas. 2019 metų gegužę Nyderlandų turizmo ir kongresų biuras (NBTC) pareiškė ketinanti pristabdyti Amsterdamo reklamą, motyvuodamas tuo, kad pageidaujančių aplankyti sostinę turistų gali būti pernelyg daug.
Olandija – sritis Nyderlandų vakaruose, kurią sudaro Šiaurės ir Pietų Olandija. XVI–XVII amžiuje šioje srityje buvo labiausiai išvystyta pramonė. Būtent Olandijos srityje yra trys stambiausi šalies miestai: Amsterdamas, Roterdamas ir Haga, dėl to su šia sritimi imta asocijuoti visa valstybė.