Oro linijos nusprendė, kad keleiviai apsieis ir be bagažo: savo daiktų nesulaukę žmonės įsiuto

Šveicarijos lėktuvas šeštadienį atskrido į Bilbao (Ispanija) be nė vieno registruoto bagažo.
Ispanijoje nusileidę lėktuvo keleiviai nesulaukė savo bagažo
Ispanijoje nusileidę lėktuvo keleiviai nesulaukė savo bagažo / Shutterstock nuotr.

Pranešama, kad keleiviai daugiau nei dvi valandas laukė, kol jų bagažas atsiras ant oro uosto konvejerio, tačiau bagažas taip ir neatsirado, rašoma „Euronews“.

Pasak Šveicarijos laikraščio „The Blick“, lėktuve buvusių žmonių teigimu, pilotas atsiprašė už vėlavimą, tačiau nepaaiškino priežasties ir nepranešė, kad jų bagažas nepateko į lėktuvą.

Keleiviai teigė, kad atvykus į paskirties vietą „Swiss Air“ darbuotojai taip pat nepasakė, kur yra jų bagažas. Tad žmonės turėjo laukti, kol Ispanijos oro linijų bendrovės „Iberia“ darbuotojai juos informuos, kad lėktuvas nusileido be bagažo.

„Swiss Air“ darbuotojai taip pat nepasakė, kur yra jų bagažas.

Vienas keleivis, Carstenas Redlichas, „The Blick“ sakė, kad jo atostogos buvo sugadintos, nes neatgavo savo krepšių. Jis priklausė į Ispaniją kartu keliaujančių parasparnių pilotų grupei, ir dėl šio įvykio jie liko be svarbios įrangos.

Kodėl bagažas nepateko į Bilbao?

„Swiss Air“ patvirtino, kad lėktuvas iš Ciuricho išskrido be keleivių bagažo.

Aviakompanijos atstovas spaudai Kavinas Ampalamas Prancūzijos naujienų agentūrai AFP sakė, kad problema kilo dėl įgulos trūkumo.

Ciuriche jie laukė, kol situacija bus ištaisyta, tačiau po „vienos valandos ir 16 minučių situacija vis dar nesikeitė ir dėl operatyvinių priežasčių nusprendėme skristi į Bilbao be bagažo“.

Shutterstock nuotr. / „Swiss Air“ lėktuvas
Shutterstock nuotr. / „Swiss Air“ lėktuvas

K.Ampalamo teigimu, skrydis negalėjo ilgiau laukti, nes keleivius reikėjo paimti Bilbao mieste, ir lėktuvas grįžo atgal į Ciurichą, kol 23 val. vakaro oro uostas užsidarė.

„Swiss Air“ negalėjo patvirtinti, ar keleiviams buvo pranešta apie sprendimą palikti jų bagažą, tačiau teigė, kad apgailestauja dėl klientams sukeltų nepatogumų.

„Mes vis dar analizuojame situaciją, kad tiksliai išsiaiškintume, kas atsitiko, – sakė K.Ampalamas, – Taip neturėtų atsitikti.“

Shutterstock nuotr. / Nuovargis oro uoste
Shutterstock nuotr. / Nuovargis oro uoste

Kaip dažnai oro linijų bendrovės praranda bagažą?

2022 m. dingusio bagažo skaičius pasiekė 10 metų rekordą – dingo apie 26 mln. bagažo krepšių. Tai yra 8 iš 1000 bagažo vienetų – beveik dvigubai daugiau nei 2021 m.

Europa yra blogiausias žemynas dėl dingusio bagažo.

Dėl to kaltas kvalifikuotų darbuotojų trūkumas, spartus tarptautinių kelionių sugrįžimas po pandemijos ir spūstys oro uostuose, teigiama aviacijos IT paslaugų teikėjo SITA ataskaitoje.

Ataskaitoje nustatyta, kad Europa yra blogiausias žemynas dėl dingusio bagažo, o didžiausios problemos kyla didesniuose oro uostuose, kuriuose yra daugiau keleivių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis