„Turime daugiau nei tūkstantį publikacijų visame pasaulyje – svarbiuose leidiniuose, virš 100 tūkst. apsilankymų svetainėje, kur lankytojai praleido daugiau nei 2 min. ir panagrinėjo, susipažino su Vilniumi ir su tomis įžymybėmis, kurias norėjome parodyti“, – sako „Go Vilnius“ vadovė Inga Romanovskė.
Tiek Vilniui, tiek visai Lietuvai populiarumo įpūtė ir apie G tašką kalbėjęs pokalbių laidos vedėjas Johnas Oliveris.
Vilniaus gatvėse sutikti turistai nežinojo apie tokią Lietuvos sostinės reklamą, o kai kurie negailėjo jai kritikos.
Reklama labiausia buvo skirta britų ir vokiečių turistams. Vilnius paskelbtas pigiausiu miestu britams trumpai rudens-žiemos kelionei. Taip pat, pasak „The Independent“, 2018 metai turizmo pasaulyje įeis į istoriją kaip „Vilnius – G taškas“ reklamos metai.
Pasak komunikacijos ekspertų, tam, kad pritrauktų ne tik virtualius turistus, o kad paskaitę apie miestą žmonės pirktų kelionės bilietus vienos, kad ir geros, reklamos negana.
„Sprendimas kai renkasi keliautojas nulemtas ne reklamos, tai istorijos, draugų pasakojimai, tam reikalingas įsibėgėjimas“, – teigia viešųjų ryšių specialistas Arijus Katauskas.
Gruodį Vilniuje bus įžiebta Kalėdų eglė. Teigiama, kad įvairūs teminiai renginiai, koncertai šiuo metu gali patraukti labiau nei siūlymas išvysti kokį nors istorinį objektą.
„Vien tik pastatų ar ežerų pasižiūrėjimas neužtikrins srautų turistų, tad, manau, pradžia gera, bet svarbiausia, kad būtų tęstinė komunikacija prijungiant prie įvykių“, – pasakoja A.Katauskas.
Reklama sulaukė nemenko tikinčiųjų pasipiktinimo. Esą nevalia taip reklamuoti Vilniaus, besilankant popiežiui, nors per patį vizitą tema buvo pamiršta. Tokia Vilniaus reklama bus tęsiama ir toliau. Šiuo metu vyksta konkursas dėl reklaminio filmuko kūrimo.