„Cirium“ vadovo Jeremy Boweno teigimu, tokie rezultatai rodo, kad Rusijos pagrindinė oro vežėja sugeba geriau kontroliuoti visus procesus ir nepasiduoti aplinkos veiksniams. Kai „Aeroflot“ skrydžiai praėjusiais metais būdavo atidedami, vidutiniškai keleiviams reikėdavo laukti 46 minutes.
Praėjusių metų nugalėtoja – JAV oro bendrovė „Delta“ – šiemet nukrito į trečią vietą, ją aplenkė ir Japonijos „All Nippon“. Atkreiptas dėmesys, kad Japonijos oro linijos pasirodė itin gerai nepaisant net to, kad rudenį daug iššūkių sukėlė siautęs taifūnas Hagibis.
Aukščiausiai sąraše esančios Europos oro linijos – šeštoje vietoje atsidūrusi Italijos vežėja „Alitalia“. Tiesa, ji jau kuris laikas susiduria su daug finansinių iššūkių.
Punktualiausios 2019 m. oro linijos:
- Aeroflot (86.68%)
- ANA (86.26%)
- Delta Air Lines (85.69%)
- Azul (83.53%)
- JAL (82.82%)
- Alitalia (81.97%)
- Air France (81.15%)
- Emirates (81.02%)
- Korean Air (80.30%)
- SAS (79.90%)
Atskirai sudarytas ir punktualiausių žemų kaštų oro linijų dešimtukas:
- StarFlyer(91.4%)
- Air Do (90.42%)
- Solaseed Air (88.05%)
- Iberia Express (87.05%)
- Viva Air Colombia (86.94%)
- Sky Airline (85.53%)
- Jetstar Asia (85.22%)
- Thai Air Asia (83.74%)
- Azul (83.53%)
- Air Baltic (83.5%)
Kartu paskelbti ir punktualiausi oro uostai. Tokiu išrinktas Maskvos Šeremetjevo oro uostas – 95,01 proc. skrydžių iš čia pakilo laiku. Antroje vietoje – Guangdžou Baiyun oro uostas, trečioje – Šanchajaus Pudong.
Aukščiausiai esantis Europos oro uostas – tik 20 vietoje. Iš Oslo oro uosto praėjusiais metais 83,62 proc. skrydžių pakilo laiku.