Pavasarį Vilniuje – pirmoji kelionių įspūdžių konferencija „Atostogų Guru“

Šių metų kovo 6 d. be kelionių negalintys gyventi lietuviai kviečiami į gaivų atostogų nuotykį – pirmąją kelionių įspūdžių konferenciją „Atostogų Guru“.
Keliaudami žmonės ieško skirtingų patirčių
Keliaudami žmonės ieško skirtingų patirčių / Bertos Tilmantaitės nuotr.

Sekmadienio popietę lankytojai atostogų režimu Menų fabrike „Loftas” praleis visą dieną – ankstyvas rytas prasidės tikrais vėlyvais atostogų pusryčiais, o vėliau visą dieną per dešimt garsių Lietuvos keliautojų iš verslo ir pramogų pasaulio dalinsis trumpais autentiškais pranešimais su ryškiausiais savo kelionių įspūdžiais.

„Jau seniai žmonės nekeliauja vien tam, kad viešbučio teritorijoje pagulėtų po palme ar pamatytų istorijos vadovėliuose piešiamus garsius pastatus.

Spontaniškai leistis į jaudinančią kelionę gali paskatinti patys netikėčiausi dalykai – egzotiškas kalnų viršūnėje įsikūręs restoranas su geriausiai pasaulyje gaminamu kepsniu, kitame pasaulio krašte gyvenantis atsiskyrėlis, kurį taip norėjosi prakalbinti fotobjektyvu, ar mėgstamo režisieriaus sukurto filmo kelionės maršrutas.

Pirmoje kelionių įspūdžių konferencijoje dalinsimės būtent tokiais – nesuvaidintais kelionių įspūdžiais, kurie įkvėps keliauti kitaip”, – pasakoja vienas organizatorių, kelionių agentūros „Air Guru” plėtros vadovas Justas Albertynas.

Nida HG-140_HR_Online
Asmeninė nuotr./Nida Degutienė

Į keliones – ir dėl maisto

Autentiškas istorijas iš pirmų lūpų pasakos maisto, meno gerbėjai bei keliautojai, sugebėję perkelti savo darbus į atostogų kryptis. Lietuvių keliautojų įspūdžiai bus suskirstyti į tris dalis: pirmasis kulinarijos pranešimų blokas dedikuojamas gurmanams, kurių keliones padiktuoja naujų potyrių prašantys skonių receptoriai.

Asmeninė nuotr./Gian Luca Demarco
Asmeninė nuotr./Gian Luca Demarco

Šioje dalyje apie egzotišką gatvės maistą, kuris leidžia greičiausiai susipažinti su vietine kultūra, pasakos žurnalistė Nida Degutienė, tuo tarpu Vilniuje besidarbuojantis italų šefas Gian Luca Demarco atskleis slaptus vietinius kulinarijos maršrutus Italijoje, o Jogaila Morkūnas pristatys savo misiją aplankyti įspūdingą skaičių geriausių planetos restoranų.

„Gatvės maistas – tai tiesiausias kelias pažinti kitos šalies kultūrą. Autentiški skirtingiems pasaulio regionams būdingi patiekalai ir šimtai restoranų po atviru dangumi su aplink verdančiu gyvenimu vilioja pažinti visus pasaulio skonius.

Aš taip pat papasakosiu, kokių klaidų vengti skanaujant gatvės maistą, kad netektų dalį kelionės laiko vaduotis nuo pilvo bėdų ir užstrigti medicinos įstaigose”, – pasakoja žurnalistė, kulinarinės knygos „Izraelio skoniai” autorė Nida Degutienė.

Menų ir darbo atostogos

Po kulinarinių kelionių paieškų antroje konferencijos dalyje susirinkusieji bus kviečiami kelionių dvasią pajusti per įvairias meno formas – muziką, fotografiją ar madą. Antroje pranešimų dalyje susitiks iš projekto „Krepšinio širdis” visiems gerai žinomas, nuo pirmos minutės iki pat finišo Dakaro ralį pro fotoaparato objektyvą stebėjęs Tomas Tumalovičius, po Dainos Dubauskaitės slapyvardžiu besislepianti muzikos tinklaraščio autorė ir kiti.

Asmeninė nuotr./Tomas Tumalovičius
Asmeninė nuotr./Tomas Tumalovičius

Renginys pasibaigs istorijomis, jog kelionės ir darbas gali būti lengvai suderinami. Apie aviacijos amžių renginio paskutinėje dalyje kalbės „Small Planet Airlines” dirbantis rinkodaros specialistas Simonas Bartkus, visiems gerai iš TV ir radijo laidų pažįstamas žurnalistas Orijus Gasanovas ir ką tik 100 lietuviškos žiemos dienų į amžiną vasarą Filipinuose išmainęs „Adnet Media” vadovas Linas Šiautkulis.

Asmeninė nuotr./Orijus Gasanovas
Asmeninė nuotr./Orijus Gasanovas

Kelionių įspūdžių konferencija „Atostogų Guru” vyks kovo 6 d. Menų fabrike „Loftas”.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis