Pigių skrydžių bendrovės „Ryanair“ ir „Wizz Air“ ėmė taikyti naują rankinio bagažo politiką

Pigių skrydžių bendrovės „Ryanair“ ir „Wizz Air“ nuo ketvirtadienio pradėjo taikyti naujas bagažo taisykles.
„Ryanair“ ir „WizzAir“ avialinijos
„Ryanair“ ir „WizzAir“ avialinijos / „Scanpix“ nuotr.

Iki šiol keliaujantiems be pirmenybės abi aviakompanijos leido turėti 10 kg lagaminą nemokamai. Jis buvo pažymimas prie įlaipinimo vartų ir paimamas į bagažo skyrių be papildomo mokesčio.

Pagal naująją „Ryanair“ bagažo politiką, nuo lapkričio 1 d. į orlaivio saloną keleiviai nemokamai galės pasiimti vieną nedidelį bagažo vienetą (40x20x25 cm), kuris tilptų po kėde priešais. Keleiviams, perkantiems pirmumo paslaugą, su savimi į orlaivio saloną papildomai bus leidžiama įsinešti ir didesnįjį bagažo vienetą.

Nuo tos pačios dienos „Wizz Air“ keleiviai su savimi orlaivio salone galės turėti vieną nedidelį rankinį bagažą (40x30x20 cm), oro vežėjas taip pat siūlo galimybę įsigyti pirmumo paslaugą ir į orlaivį papildomai įsinešti didesnį bagažą. Tiems, kas pirks ne pirmumo paslaugą, o papildomą 10 kg arba didesnį bagažą, jį reikia atiduoti keleivių registracijos metu.

Tiesa, jeigu keleivis „Ryanair“ skrydį užsisakė iki rugpjūčio 31 d. ir keliaus lapkričio 1 d. ar vėliau, su savimi galima pasiimti nemokamą 10 kg rankinį bagažą, tačiau jį reikės atiduoti keleivių registracijos metu. Jeigu „Wizz Air“ kelionės bilietas įsigytas iki spalio 10 d., keleivis turi galimybę pasiimti 10 kg nemokamą bagažą, tačiau jį reikės atiduoti į bagažo registracijos punktą, pranešė Lietuvos oro uostai.

Šįmet tai yra antras kartas, kai abi aviakompanijos keičia bagažo politiką.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis