Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pilotai atskleidė, ko skrydžio metu nesako keleiviams: nenori kelti panikos

Jeigu kada svarstėte, ko pilotai neatskleidžia lėktuvo keleiviams, dabar galite patenkinti savo smalsumą – jie išvardijo pagrindinius dalykus, kuriuos dažniausiai nutyli.
Lakūnai
Lakūnai / 123rf.com nuotr.

Naujienų portalas Gazeta.pl iš populiarios diskusijų svetainės surinko dažniausius žmonėms kilusius klausimus apie tai, ko pilotai nesako keleiviams, o tuomet leidosi į komentaruose pasirodžiusius įdomiausius atsakymus.

123rf.com nuotr./Lėktuvas
123rf.com nuotr./Lėktuvas

Visada būkite užsisegę saugos diržą

Dalis pilotų, pasakodami savo istorijas, daugiausia dėmesio skyrė turbulencijai. Jie pripažino, kad iš tiesų tai yra daug pavojingiau nei dauguma mano, tačiau šia tema sąmoningai nekalba tam, jog nebūtų sukelta nereikalinga panika.

„Viso skrydžio metu būkite užsisegę saugos diržą“, – pataria pilotas.

Pilotų nuomone, tai gali apsaugoti nuo rimtesnės žalos sveikatai.

„Jei eidami nukrisite, galite atsitrenkti į porankį, sėdynių atlošus ar maisto vežimėlius. Taip galite susimušti kūno vietas ar net ką nors susilaužyti“, – įspėja jie.

Lėktuve yra bomba, bet keleiviams nereikia apie tai žinoti

Vienas iš diskusijoje dalyvavusių pilotų pripažino, kad jei lėktuve kiltų grėsmė ir jame būtų, pavyzdžiui, bomba, apie tai keleivių neinformuotų.

„Patikėkite manimi, nenorėtumėte, kad vieni keleiviai, sėdėdami savo vietose, išprotėtų, o kiti bandytų pademonstruoti savo sumanumą ir ieškotų bombos, kurią galėtų nukenksminti. Taip pat netrokštumėte, jog skrydžio metu panikos apimti žmonės atidarytų avarinius išėjimus“, – tikina pilotas.

„Scanpix“/ITAR-TASS nuotr./Skrydžiai pandemijos metu
„Scanpix“/ITAR-TASS nuotr./Skrydžiai pandemijos metu

Kur yra oro uostas?

Diskusijos metu paaiškėjo, kad nusileidimas yra nemenkas iššūkis net patyrusiems pilotams. Pasirodo, būna situacijų, kai dėl daugybės šviesų, esančių ant žemės, sunku nustatyti oro uosto buvimo vietą.

„Dėl šios priežasties kartais būna sunku jį įžiūrėti“, – pripažįsta pilotas.

Lėktuvai yra prasti

Kaip atskleidžia pilotai, žmonės gali nė nežinoti, kad skraido 50 metų senumo lėktuvais. Be to, jų švara yra neįkvepianti, o vienas iš diskusijos dalyvių atvirai pripažįsta, jog lėktuvai valomi ne itin kruopščiai.

„Laiko tarp skrydžių yra labai mažai. Valymo komanda greitai išsiurbia, surenka šiukšles, paima paliktas ausines ir išvyksta“, – pasakoja pilotas.

Vienas iš jų praneša, kad valymas trunka tik 10–15 minučių, o dauguma keleivių skrydžio metu naudojamų paviršių iš viso nenuvalomi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?