„Neretai keleiviai taip pat stebisi, kodėl saugos diržų ženklas yra įjungtas, nors skrendama geru oru. Priežastis ta, kad dažnai gauname informacijos iš kitų tuo pačiu maršrutu skrendančių orlaivių apie neramius orus, o mes turime pažangų meteorologinį radarą, kuris rodo galimą turbulenciją, – „Sun Online Travel“ sakė pilotas.
– Taigi, siekiant užtikrinti keleivių saugumą, saugos diržų ženklas įjungiamas iš anksto.“
Taip pat jis pridūrė, kad „Emirates“ pramoginių programų lėktuve keleiviams skirta 100 „Happiness & Wellbeing TV“ epizodų.
„Šiuose epizoduose aptariamos atsipalaidavimo ir meditacijos technikos, kurias tikrai rekomenduoju keleiviams, bijantiems skristi ar keliauti ilgais atstumais.“
„Ryanair“ pilotas atskleidė kitokią priežastį, dėl kurios jis uždega saugos diržų ženklą, net jei nėra turbulencijos.
Pilotas sakė: „Kartais, jei keleiviai erzina, įgulos nariai paprašo mūsų įjungti saugos diržų ženklus, tarsi būtų turbulencija, kad visi sėdėtų ir įgulos nariai galėtų atsipalaiduoti.“
Šią taktiką palaikė ir skrydžio palydovė, pavadinusi ją „dirbtine turbulencija“.
Skrydžio palydovė Amanda Pleva sako, kad oro kišenės gali atsirasti iš niekur ir tapti nelaimingų atsitikimų priežastimi, jei nesate prisisegę diržų.
„Oro kišenės gali išmušti jus iš vėžių ir gali atsirasti be įspėjimo. Todėl sėdėdami nepamirškite užsisegti saugos diržo“, – pabrėžė ji.