Lakūnas, kurio vardas neatskleidžiamas, buvo vienintelis žmogus lėktuve „Piper PA-31-350“. Jis po skrydžio prisipažino, kad vos pakilęs iš Devonporto pasijuto labai pavargęs ir užmigo įjungęs autopilotą.
Galiausiai pabudo tik tada, kai buvo jau už 78 km nuo oro uosto, kuriame turėjo leistis.
Apsukęs orlaivį lakūnas jį nutupdė be incidentų. Tuomet iš Kingo salos dar nuskrido į Melburną ir pabaigė savo pamainą.
Australijos transporto saugumo biuras antradienį paskelbė, kad šis skrydis įvyko praėjusių metų lapkričio 8 d. Lakūnas incidento tyrėjams teigė, kad jis prieš skrydį buvo nemiegojęs maždaug 24 valandas.
Tyrimo metu nustatyta, kad bendras lakūno nuovargis jau buvo pasiekęs tokį lygį, kad net jeigu prieš skrydį jis ir būtų pamiegojęs, vis tiek būtų buvęs pernelyg pavargęs.
„Šis tyrimas pabrėžia būtinybę pilotams įvertinti savo nuovargio lygį prieš ir per skrydį“, – teigė biuro atstovas. Jis pridūrė, kad tiek pilotai turi atsakomybę išnaudoti savo laisvą laiką miegui, o jeigu jaučiasi pernelyg pavargę – neskristi, tiek oro linijos turi sukurti tokią atmosferą darbe, kad lakūnas nesibaimintų dėl nuovargio atsisakyti skristi.