Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Po virusinio vaizdo klipo – turistų antplūdis idiliškame Šveicarijos kaime

Nedidelis kaimas Šveicarijoje susidūrė su nemenku iššūkiu, kai į jį pradėjo masiškai traukti turistai. Nauja keliautojų banga – socialiniuose tinkluose pasklidusio vaizdo klipo, kuriame ši vietovė vadinama „Milano Maldyvais“, nuopelnas.
Lavertecas Šveicarijoje
Lavertecas Šveicarijoje / 123rf.com nuotr.

Kaip rašo „The Independent“, pietinėje Šveicarijos dalyje esantis Laverteco kaimelis yra dievinamas dėl krištolo skaidrumo vandens telkinių, susiformavusių iš Vercaskos upės, taip pat – dėl dvigubo išriesto akmeninio tilto.

Dabar minutės trukmės video socialiniame tinkle „Facebook“ milijonams žmonių pasiuntė žinią, kad šią vietą nedelsiant reikia aplankyti – ir tūkstančiai patraukė į pasakišką kaimelį.

Liepos 10 d. įkeltame vaizdo klipe, kuris sulauke jau beveik 3 mln. peržiūrų, Marco Capedri kartu su draugais matomi šokantys į turkio spalvos vandenį netoli įsimintinos formos tilto. „Nuostabus kanjonas, išraižytas smaragdiniu vandeniu – vos už valandos ir 45 minučių nuo Varezės“, – į italus kreipiasi kūrėjai.

Tačiau nemokama reklama ne itin sužavėjo kaimelio gyventojus. Jie dabar skundžiasi, kad jų apylinkes užtvindė pasakiško grožio ieškantys turistai.

„Atsirado poreikis naujų taisyklių sukūrimui, nes daugelis šių turistų visai nejaučia pareigos“, – vienas gyventojas aiškino „Ticino News“. Jo teigimu, atvykėliai „miega automobiliuose, laksto nuogi, o mūsų slėnį pavertė lauko tualetu“.

Laverteco meras Roberto Bacciarini „La Repubblica“ sakė, kad situacija kontroliuojama, bet paprašė turistų gerbti vietos taisykles.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?