Geriausias metų pasiūlymas! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti

Popandeminiai keliautojų įpročiai: pagal kelionių užsakymą internetu lietuviai vejasi pasaulio vidurkį

Praėjus keliems metams po pasaulį sudrebinusios pandemijos, jos metu susiformavę žmonių įpročiai niekur nesitraukia. Turizmo sektorius, pasiūlęs patogų skaitmeninį būdą užsisakyti keliones, toliau augina savo klientų auditoriją, o šios paslaugos paklausa nemažėja, rašoma Lietuvos turizmo asociacijos pranešime spaudai.
Kelionės planavimas
Kelionės planavimas / Shutterstock nuotr.
Temos: 2 Turizmas Kelionės

Artėja prie pasaulio vidurkio

Remiantis pasaulinės duomenų platformos „Statista“ duomenimis, net 72 proc. keliautojų keliones užsisako internetu. 53 proc. apklaustųjų šį įsigijimo būdą renkasi dėl greičio, 42 proc. – dėl patrauklesnių kainų, 47 proc. respondentų tokio apsipirkimo metu lengviau palyginti siūlomas kainas.

Kelionių organizatoriaus „Tez Tour“ atliktos Lietuvos gyventojų apklausos rezultatai rodo, kad lietuviai aktyviau nei bet kada anksčiau ieško skaitmeninių būdų įsigyti keliones. 2023 m. prioritetą kelionės pirkimui internetu teikė 64 proc. apklausos dalyvių, kai prieš metus jų buvo procentu mažiau. Populiarėjantis kelionių įsigijimas skaitmeniniu būdu rodo, kad artėjame prie pasaulinio vidurkio.

Lietuvos turizmo sektorius taikosi prie keliautojų

Lietuvos turizmo asociacijos vykdomoji direktorė Milda Plepytė-Rainienė sako, kad įprotį keliones pirkti internetu paskatino ir pandeminiai laikai, kuomet daugelį kasdienių veiksmų įpratome atlikti nuotoliniu būdu.

Asmeninio archyvo nuotr. / Milda Plepytė-Rainienė
Asmeninio archyvo nuotr. / Milda Plepytė-Rainienė

„Stebime pokyčius rinkoje ir matome, kad daugėja žmonių, kurie linksta keliones planuoti bei įsigyti virtualiai. Tai įpareigoja ir turizmo verslą prisitaikyti prie kintančių vartotojų poreikių“, – pabrėžia M.Plepytė-Rainienė.

Jos teigimu, būtent dėmesys keliautojų įpročiams paskatino Lietuvos turizmo sektoriaus įmones klientams pasiūlyti patogų skaitmeninį kelionių įsigijimo kanalą, taip pat padėjo atrasti ir patrauklų turizmo mugės formatą.

„Jau antrus metus iš eilės Lietuvos keliautojus kviečiame į virtualią kelionių mugę „Vivattur“, organizuojamą Lietuvos turizmo asociacijos narių. Sėkmingas praėjusių metų startas parodė, kad pristatytas naujasis formatas pasiteisino, jis yra patogus keliautojams“, – pasakoja M.Plepytė-Rainienė.

Šių metų mugė prasidėjo pirmadienį ir tęsis iki sausio 29 d., jos metu keliautojai sau patogiu metu galės išsirinkti kelionę bei ją įsigyti neišėję iš namų.

123RF.com nuotr. / Kelionės planavimas
123RF.com nuotr. / Kelionės planavimas

„Kelionių planavimas iš anksto leidžia rinktis iš gausios krypčių ir viešbučių pasiūlos itin patraukliomis kainomis – bus galima ženkliai sutaupyti. O esant poreikiui, žmonės galės pasikonsultuoti su kelionių atstovais el. paštu arba telefonu“, – pristato Lietuvos turizmo asociacijos vadovė.

Gyvos konsultacijos reikia 16 proc. lietuvių

Lietuvos keliautojų apklausos rezultatai atskleidžia, kad 16 proc. apklaustųjų vis dar nori pasikonsultuoti su kelionių agentu gyvai, o tai yra 4 procentiniais punktais daugiau nei pasaulio vidurkis. Ši statistika rodo, kad lietuviams labiau norisi tiesioginio kontakto bei gyvo bendravimo.

„Statista“ duomenys pristato, kad rinktis aptarnavimą kelionių agentūroje žmones skatina didesnis aiškumas (30 proc.), visas paketas iš vienų rankų (29 proc.), asmeninis santykis su kelionių agentu (28 proc.).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trijų s galia – ne tik naujam „aš“, bet ir sveikoms akims!
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas