Nusifotografuoti prie jo ir įkelti asmenukes į socialinius tinklus mėgsta ne tik paprasti mirtingieji, bet ir įžymybės, tokios kaip australų aktorius ir prodiuseris Hju Džekmanas, aktorė ir dainininkė Selena Gomez ar reperis Puff Daddy (kitaip – P.Diddy).
Kaip skelbia turizmo svetainė „AttractionTix“, kurią cituoja „Dailymail“, sąrašo viršuje pernai buvo Eifelio bokštas – socialiniuose tinkluose rasta daugiau nei 10 700 prie jo padarytų asmenukių.
Paryžiaus pasididžiavimas aplenkė „Disneilendą“ JAV, taip pat aukščiausias pasaulio pastatas Burdž Chalifa Dubajuje.
Didžiosios Britanijos sostinės Londono simbolis Big Benas liko ketvirtoje sąrašo vietoje – saitažodžių #BigBen ir asmenukių prie jo socialiniuose tinkluose pernai buvo per 8000.
Toliau rikiuojasi tokie visiems žinomi turistiniai objektai kaip „Empire State Building“ pastatas Niujorke (JAV), Antonio Gaudi amžinoji bažnyčia „Sagrada Familia“ Barselonoje (Ispanija), Paryžiaus „Disneilendas“ (Prancūzija), Romos koliziejus (Italija), Rokfelerio centras Niujorke (JAV).
Dešimtuką užbaigia Londono tiltas (Didžioji Britanija). Prie jo asmenukes pernai pasidarė ir su sekėjais pasidalino 3 820 turistai.
Asmenukės tapo įprasta kelionės dalimi
Sąrašo sudarytojai pastebi, kad įžymybės – aktoriai, muzikantai, sportininkai – mėgsta asmenukes populiariuose objektuose todėl, kad galėtų gerbėjų miniai parodyti: „Aš čia buvau“. Jiems tai būdas komunikuoti.
Tačiau pastaraisiais metais ne tik jie pamėgo asmenukes. „AttractionTix“ vartotojų rinkodaros direktorius Simonas Applebaumas teigia, kad šis tyrimas, kuriuo remiantis sudarytas populiariausių turistinių vietų asmenukėms sąrašas, įrodo – asmenukės tapo įprasta kelionės dalimi.
„Šiais laikais jau ne tik įprasta, bet ir natūralu, kad žmonės, keliaujantys po pasaulį, įsiamžina asmenukėse ir dalinasi jomis socialiniuose tinkluose, – sakė „AttractionTix“ atstovas. – Nesvarbu, keliaujama verslo reikalais ar ilsėtis, įsiamžinti prie visiems žinomų objektų būtina“.
Populiariausių vietų asmenukėms sąrašas sudarytas remiantis socialiniuose tinkluose paskelbtomis nuotraukomis, prie kurių buvo tam tikri saitažodžiai. Tyrimo metu peržiūrėta daugiau nei 219 milijonų vaizdų, pažymėtų žodžiu „asmenukė“.
„AttractionTix“ duomenimis, kasdien į „Instagram“ įkeliama daugiau nei 1 mln. asmenukių.