Į populiariausių krypčių 2022 metų dešimtuką taip pat pateko Lisabona, Londonas, Paryžius, Roma, Talinas, Tenerifė ir Vilnius, pareiškė oro vežėja naujienų agentūrai LETA.
„Air Baltic“ pernai skraidino iš viso 3 342 200 keleivių – 2,1 karto daugiau negu 2021-aisiais, ir atliko 37,3 tūkst. skrydžių – 59 proc. daugiau negu metais anksčiau.
Be to, „Air Baltic“ į Rygą 2022 metais pristatė daugiau kaip 10 tūkst. tonų krovinių ir pašto.
Pasak bendrovės vadovo Martino Gausso, 2022-ieji išsiskyrė poreikiu prisitaikyti prie besikeičiančio pasaulio ir siekti augimo, ir tai buvo sunkūs, bet kartu ir turtingi metai.
Per pastaruosius 12 mėnesių buvo pasiekta nemažai laimėjimų, pareiškė jis ir paminėjo, be kita ko, keleivių srauto bei skrydžių skaičiaus augimą ir naujos bazės Suomijos Tamperėje atidarymą.
„Žvelgdami į 2023 metus, esame kupini jėgų, idėjų ir pasiryžimo ir mūsų pagrindiniai tikslai lieka nepakitę – užtikrinti geriausią susisiekimą tarp Baltijos šalių – vienų pagrindinių Europos ateities verslo centrų – ir pasaulio, taip pat išsaugoti keleivių patirties pagerinimus ir gerokai prisidėti prie ekonomikos [augimo]. Šiemet mes plėsimės ir pasiūlysime 18 naujų maršrutų iš Rygos, Talino ir Vilniaus ir iš viso siūlysime iki 70 tiesioginių maršrutų“, – pareiškė M.Gaussas.
„Air Baltic“ apyvarta 2021 metais sudarė 204,1 mln. eurų ir buvo 41 proc. didesnė negu 2020-aisiais, o bendrovės nuostoliai sumažėjo 49 proc. iki 135,7 mln. eurų. 2022 metų veiklos rezultatai dar nepaskelbti.
Latvijos valstybei šiuo metu priklauso 97,96 proc. „Air Baltic“ akcijų, o likusias akcijas valdo Danijos investuotojo Larso Thueseno (Larso Tueseno) įmonė „Aircraft Leasing 1“.