Pora sako, kad sekmadienį, rugsėjo 25 d., jie pakilo iš Niukaslo oro uosto ir dėl audros Gran Kanarijoje buvo nukreipti į Lansarotę, o paskui daugiau nei valandą skraidė aplink ją.
Martynas sakė, kad jie buvo priversti du kartus keltis keltu ir sustoti Fuerteventūroje, kol galiausiai atvyko į Gran Kanarijos viešbutį.
Mechanikas ir autoserviso savininkas sakė: „Tai buvo toks didelis stresas, mums niekas nieko nesakė – tai labai apkartino visas atostogas. Labai laukėme kelionės, bet turėjome ten būti tik keturias dienas, todėl kelionė į viešbutį užtruko beveik pusę atostogų.“
„Mus nukreipė į Lansarotę, o lėktuvo įgula liepė pasiimti lagaminus kaip įprastai. Visi bandė patekti į „Ryanair“ skyrių ir paklausti, kas vyksta, bet jie negalėjo mums pasakyti. Buvo tiesiog chaosas, ten taip pat buvo vyresnių porų ir moteris su kūdikiu.“
Martynas sako, kad galiausiai jiems buvo liepta sėsti į autobusus ir vykti į keltų terminalą, kur jie daugiau nei valandą buvo palikti lauke po lietumi.
Jis pridūrė: „Galiausiai mus įsodino į autobusus, kad galėtume persikelti į keltą, bet niekas nežinojo, kad mes atvykome, todėl nežinojo, ar turime mokėti, ar ne. Visi laukėme lauke per lietų daugiau nei valandą, kol galiausiai įlipome į keltą ir išplaukėme į Fuerteventūrą. Iš esmės apkeliavome visas Kanarų salas!“
Martynas teigė, kad „Ryanair“ darbuotojų, galinčių jiems padėti ar pasakyti, kur keliauti, nebuvo, todėl jiems teko pasikliauti kitais keleiviais, kad išsiaiškintų, kas vyksta.
Mums prireikė 36 valandų, kad pasiektume savo viešbutį, todėl turėjome tik dvi pilnas atostogų dienas.
Jis pasakojo: „Jie apgyvendino mus viešbutyje nakčiai prieš tai, kai turėjome keltis kitu keltu į Gran Kanariją, bet niekas mums nepasakė, kada jie atplauks mūsų pasiimti, tai sužinojome tik iš poros, sutiktos per pusryčius. Esu įsitikinęs, kad kiti žmonės autobuso nesulaukė.
Mums prireikė 36 valandų, kad pasiektume savo viešbutį, todėl turėjome tik dvi atostogų dienas, tai buvo tiesiog košmaras.
Abu sunkiai dirbame ir nesame buvę kartu taip ilgai, todėl labai to laukėme. Tai mane atbaido nuo to, kad daugiau niekada nesinaudočiau „Ryanair“ paslaugomis – jų elgesys buvo siaubingas.“
Rugsėjo 25 d. Ispanijos meteorologijos agentūros paskelbė raudonąjį orų pavojų Gran Kanarijoje, dėl to buvo atšaukta daugiau kaip 140 skrydžių visoje Kanarų salų teritorijoje.
Anksčiau išplatintame „Ryanair“ pareiškime apie minėtą skrydį atstovas spaudai teigė: „Šis skrydis iš Niukaslo į Gran Kanariją (rugsėjo 25 d.) buvo nukreiptas į Lansarotę dėl blogų oro sąlygų, kurios visiškai nepriklausė nuo „Ryanair“.
Nukentėjusiems keleiviams buvo pranešta ir suteikta nakvynė, o kitą dieną, pagerėjus oro sąlygoms, jie buvo pervežti į Gran Kanariją (rugsėjo 26 d.). Nuoširdžiai atsiprašome klientų už visus nepatogumus, patirtus dėl šių oro sąlygų sutrikimų.“