Septynerių metų lėktuvas „Embraer 190“ į skrydį pakilo po šešias savaites trukusio remonto, tad jame nebuvo keleivių – tik šeši įgulos nariai.
Praėjus kelioms minutėms po pakilimo netoli Lisabonos „Air Astana“ orlaivis „Embraer 190“ išsiuntė signalą 7700, kuris reiškia nelaimę. Pilotas pranešė, kad jo lėktuvas yra nekontroliuojamas.
Lisabonos oro uosto teritorijoje tuo metu buvo prastos oro sąlygos, o lėktuvo nusileidimo sistemos neveikė, tad pilotai pradėjo ruoštis blogiausiam scenarijui – nutupdyti jį į ant vandens Atlanto vandenyne.
Oro eismo kontrolė pilotams visgi patarė lėktuvą nukreipti į Bežos oro uostą, karinę bazę, esančią už 120 km nuo Lisabonos, ir kur oro sąlygos buvo geresnės.
Dėl šio incidento į pagalbą buvo pakelti su Portugalijos karinių oro pajėgų naikintuvai F-16.
Kurį laiką lėktuvo trajektorija buvo itin gąsdinanti – orlaivio skridimo aukštis, greitis ir kryptis staigiai keisdavosi pilotams nieko negalint padaryti. Galiausiai lakūnai atgavo lėktuvo kontrolę ir pasiekė Bežą, kur apsukę pora ratų nutupdė „Embraer 190“.
Du lėktuve buvę žmonės dėl sužeidimų nugabenti į ligoninę.