Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Prioritetinėse Lietuvos turizmo rinkose – rinkodaros profesionalų koalicija

Lietuvos turizmo departamentas pradėjo kompleksinių rinkodaros priemonių įgyvendinimą prioritetinėse užsienio rinkose – Jungtinėje Karalystėje, Italijoje, Švedijoje, Vokietijoje, Japonijoje. Šią savaitę Vilniuje įvyko susitikimas su Lietuvos turizmo užsienio šalyse atstovais iš konkursą laimėjusių kompanijų, su kuriomis pasirašytos sutartys.
Valstybinis turizmo departamentas
Valstybinis turizmo departamentas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Įsitikinome, kad jie – puikūs profesionalai, jau pasiruošę savo įgūdžius ir žinias pritaikyti Lietuvos kaip patrauklios kelionių krypties įvaizdžio stiprinimui, žinomumo didinimui bei atvykstamojo turizmo srautų auginimui.

Niekas negali pateikti kokybiškesnių įžvalgų vystant efektyvią turizmo rinkodarą Lietuvos atvykstamojo turizmo užsienio rinkose nei jose gyvenantys ir dirbantys rinkodaros specialistai. Atstovavimo paslaugos, kurių projektą vykdome nuo 2012 metų, ypač pasiteisina profesinio konsultavimo, operatyvaus reagavimo į pokyčius rinkoje, rinkų pažinimo iš vidaus atžvilgiu, jau nekalbant apie renginių organizavimo, dalyvavimo parodose, bendravimo su vietos žiniasklaida bei turizmo specialistais, rinkos tyrimų bei reklamos kampanijų įgyvendinimą.

Didelis dėmesys skiriamas e-rinkodarai, pavyzdžiui, kalbame su turistais iš prioritetinių Lietuvos rinkų jų kalba tiesiogine to žodžio prasme: atstovai jau vykdo efektyvią komunikaciją socialiniuose tinkluose italų, japonų, vokiečių kalbomis,“ – projekto stipriąsias puses vardija Valstybinio turizmo departamento vadovė Jurgita Kazlauskienė.

Kartu su Lietuvos turizmo atstovų užsienyje pagalba bus skleidžiama žinutė apie naują Lietuvos turizmo įvaizdį, aktyviai ir patraukliais pristatomas Lietuvos gamtos ir kultūros paveldas.

Jungtinė Karalystė: britams apie Lietuvą žinutę siųs projekto „Geriausias darbas pasaulyje“ kūrėjai

Lietuvos turizmo kompleksines rinkodaros priemones Jungtinėje Karalystėje vykdys viena iš lyderiaujančių destinacijų atstovavimo ir ryšių su visuomene konsultacinių paslaugų įmonių „Hills Balfour“. Ši įmonė turi daugiau nei 15 metų patirties šioje srityje ir atstovauja tokius klientus kaip Niujorkas, Las Vegas, Mauricijus, Kataras, kt.

Vienas žymiausių „Hills Balfour“ darbų, sulaukęs pasaulyje labai didelio atgarsio,- reklaminė kampanija Kvinslendui (Australija), pavadinta „Geriausias darbas pasaulyje“ („Best Job in the World“). Šios reklaminės kampanijos vertė siekė 18,5 milijonų svarų sterlingų ir pritraukė beveik pusės milijono auditoriją.

Jungtinė Karalystė – tikslinė Lietuvos atvykstamojo turizmo rinka, todėl atstovams formuluojamas uždavinys pritraukti daugiau ir įvairesnių segmentų turistų į mūsų šalį.

2016 m. sausio-rugsėjo mėnesiais Lietuvos apgyvendinimo įstaigose apsistojo 46,7 tūkst. britų, t.y. 14,3 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu.

Iššūkis atstovybei Italijoje: kaip įtikinti italus apsilankyti ne tik Vilniuje

Lietuvos turizmo kompleksines rinkodaros priemones Italijoje 2016-2019 m. vykdys vietinė kompanija „AIGO“ – vienintelė iš dabar konkursą laimėjusių 4 kompanijų, atstovaujanti Lietuvos turizmą jau nuo 2012 m. gruodžio mėn.

„AIGO“ – marketingo ir viešųjų ryšių kompanija, besispecializuojanti turizmo srityje bei turinti daugiau nei 25 metų patirtį. „AIGO“ priklauso tarptautiniam „PangaeNetwork“ agentūrų tinklui. Tarp jos klientų - Europos komisija, „Ryanair“, „Marriott“, kt.

Kompanijai Italijoje keliami uždaviniai – neapsiriboti rinkodaros priemonėmis Šiaurės Italijoje ir pradėti didinti Lietuvos žinomumą Pietų Italijoje (tam ypač parankus naujas tiesioginis skrydis Baris – Vilnius). Kitas svarbus aspektas – dirbant su Italijos kelionių organizatoriais skatinti juos pradėti vystyti atskirą – Lietuvos krypties, o ne bendro Baltijos šalių maršruto dalies, produktą, ilginant kelionės mūsų šalyje trukmę ir pasiūlant aplankyti ne tik sostinę Vilnių, bet ir kitus miestus bei objektus (pvz., nacionalinius parkus, UNESCO objektus, kultūrinį paveldą, išbandyti gastronominius maršrutus ir pan.).

2016 m. III ketv. Lietuvos apgyvendinimo įstaigose apsistojo 0,9 proc. daugiau italų turistų nei pernai tuo pačiu laikotarpiu – 17,9 tūkst.

Pagrindinis atstovų Vokietijoje tikslas – ilgesnė vokiečių turistų viešnagė ir įvairesnių vokiečių turistų segmentų pritraukimas į Lietuvą

Lietuvos turizmo kompleksines rinkodaros priemones Vokietijoje vykdys kompanija „BZ.COMM“ – marketingo ir viešųjų ryšių kompanija, jau 15 m. besispecializuojanti turizmo srityje.

Vokietija – viena svarbiausių rinkų Lietuvai, reguliariai didinanti turistų skaičių Lietuvoje. Per devynis šių metų mėnesius Lietuvos apgyvendinimo įstaigose apsistojo 156,5 tūkst. vokiečių turistų, t.y. 2,9 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Todėl vienas iš svarbiausių atstovybės uždavinių – ne tik išlaikyti turistų skaičiaus augimą, didinant Lietuvos žinomumą Vokietijos regionuose, bet ir prailginti turistų iš Vokietijos viešnagę Lietuvoje, siūlant šios rinkos profilį atitinkančius produktus. Taip pat svarbus siekis – pritraukti jaunesnio amžiaus turistus.

Kvietimas švedams – keliauti po Lietuvą ragaujant

Lietuvos turizmo kompleksines rinkodaros priemones Švedijoje vykdys marketingo ir viešųjų ryšių kompanija, besispecializuojanti komunikacijos, rinkodaros, reklamos srityje bei turinti daugiau nei 15 metų patirtį, „PRAT PR“. Kompanija priklauso tarptautiniam „PORTER NOVELLI“ agentūrų tinklui.

Tarp pagrindinių jos uždavinių – didinti Lietuvos žinomumą Švedijoje, ypač Stokholme bei į šiaurę nuo sostinės nutolusiuose miesteliuose. Kitas svarbus aspektas – patraukliai pristatyti švedams Lietuvos kultūrinį, gastronominį turizmą, ilginant kelionės mūsų šalyje trukmę ir siūlant aplankyti ne tik sostinę Vilnių, bet ir pakeliauti po kitus Lietuvos miestus.

Pagal šių metų sausio-rugsėjo mėnesių Lietuvos apgyvendinimo įstaigų statistiką, turistų iš Švedijos srautas lyginant su 2015 m. 9 mėn. didėjo 11,6 proc. (apgyvendinimo įstaigose apsistojo 27,1 tūkst. švedų).

Kasmet vis daugiau japonų domisi Lietuva

Tekančios saulės šalyje Lietuvos turizmą atstovaus turizmo reklamos kompanija „FORESIGHT MARKETING“, sėkmingai vykdanti „VisitFinland“, „Finnair“, Latvijos turizmo plėtros agentūros, „Helsinki City Tourist Office“, kt. rinkodarą.

Šiandien jau galime pasidžiaugti sukurtu bei aktyviai veikiančiu Lietuvos turizmo profiliu socialiniuose tinkluose „Facebook“ bei „Instagram“ japonų kalba, www.Lithuania.travel puslapio informacijos vertimu į japonų kalbą bei šio puslapio viešinimu vietos rinkoje. Taip pat planuojama aktyviai dalyvauti įvairiuose turizmo renginiuose, festivaliuose, pristatant Lietuvos turizmo galimybes, įskaitant ir vieną didžiausių Japonijoje tarptautinių turizmo parodų JATA EXPO, kviesti japonų žurnalistus ir turizmo specialistus dalyvauti pažintiniuose turuose Lietuvoje.

Pagrindinis atstovų tikslas Japonijoje – didinti Lietuvos, kaip patrauklios turizmo krypties, žinomumą, ilginti Japonijos turistų trukmę mūsų šalyje, pristatant šalies kultūrą, tradicijas, gamtą.

Šiemet sausio-rugsėjo mėnesiais Lietuvos apgyvendinimo įstaigose apsistojo 19 tūkst. japonų turistų, t.y. 12,3 proc. daugiau nei 2015 m. tuo pačiu laikotarpiu.

Sutartys dėl Lietuvos turizmo atstovavimo išvardintose užsienio rinkose sudarytos 36 mėnesiams (iki 2019 m. rudens). Atstovybių veiklos planuose - elektroninė rinkodara, viešieji ryšiai, Lietuvos gamtos ir kultūros paveldo objektų pristatymas parodose, renginiuose, bendradarbiavimas su rinkos turizmo specialistais bei žiniasklaida, reklamos kampanijos ir kt.

Artimiausiu metu bus pasirašomos sutartys dėl Lietuvos turizmo atstovavimo Prancūzijoje, Norvegijoje ir JAV.

Projektai finansuojami pagal 2014-2020 m. Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ priemonę Nr. 05.4.1-LVPA-V-812 „Nacionalinių turizmo maršrutų, trasų ir produktų rinkodara bei turizmo ženklinimo infrastruktūros plėtra“ iš Europos regioninės plėtros fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos