Tik keletas oro bendrovių vykdo skrydžius be nutūpimų tokiais milžiniškais atstumais, kurie kelia įvairių iššūkių, įskaitant orlaivių pajėgumą, komercinį perspektyvumą ir net įgulos bei keleivių sveikatą.
Štai keletas iš pasaulyje dabar siūlomų ilgiausiai trunkančių skrydžių:
Iš Singapūro į Niujorką – 18 valandų 40 minučių
„Singapore Airlines“ skrydis SQ24 iš Singapūro į Niujorko Džono F.Kenedžio tarptautinį oro uostą šiuo metu yra ilgiausias komercinis skrydis pasaulyje. Atstumas viršija 15 tūkst. kilometrų, o skrydžius vykdo orlaiviai „Airbus A350-900“.
Ši Singapūro oro bendrovė siūlo ir šiuo metu antrą ilgiausią skrydį pasaulyje – skrydis SQ22 į Niuarką JAV Naujojo Džersio valstijoje, kurį vykdo taip pat orlaiviai „Airbus A350-900“, trunka 18 valandų 25 minutes.
„Qantas“ planuojamiems skrydžiams tarp Sidnėjaus ir Londono naudos orlaivius „Airbus A350-1000“.
Iš Darvino į Londoną – 17 valandų 55 minutės
Ilgiausias dabartinis „Qantas“ skrydis – QF9 – sujungia Darviną šiaurinėje Australijos dalyje ir Londoną. Keleiviai šiuo beveik 14 tūkst. kilometrų ilgio maršrutu kasdien skraidinami orlaiviais „Boeing 787 Dreamliner“.
Iš pradžių šie skrydžiai buvo vykdomi tarp Londono ir Perto miesto Australijos vakarinėje dalyje, bet dėl kelionių apribojimų, kurie Australijoje buvo įvesti dėl COVID-19 pandemijos, buvo perkelti į Darviną.
„Qantas“ yra sakiusi, jog šiemet atnaujins skrydžius maršrutu tarp Perto ir Londono.
Iš Los Andželo į Singapūrą – ilgiau kaip 17 valandų
„Singapore Airlines“ skrydis SQ35 daugiau kaip 14 tūkst. kilometrų atstumu tarp Singapūro ir Los Andželo trunka 17 valandų 10 minučių.
O šios bendrovės siūlomas skrydis iš San Francisko į Singapūrą trunka kiek trumpiau – 16 valandų 40 minučių.
Iš Niujorko į Honkongą – per 16–17 valandų?
„Cathay Pacific“ kovo mėnesį skelbė planuojanti pakeisti savo skrydžio iš Niujorko į Honkongą maršrutą ir jį nukreipti per Atlantą, o ne per Ramųjį vandenyną. Taigi šis skrydis truks ilgiau negu „Singapore Airlines“ skrydis SQ24 į Niujorko Džono F.Kenedžio oro uostą.
Oro bendrovė naujienų agentūrai AFP tuomet atsiųstame pranešime rašė, kad skrydžio trajektorija apims „šiek tiek mažiau nei 9 tūkst. jūrmylių“, arba 16 668 kilometrus, o skrydžio trukmė sieks 16–17 valandų.
Agentūra „Bloomberg“ tuomet rašė, kad „Cathay Pacific“ nepaaiškino sprendimo pakeisti skrydžio trajektoriją priežasčių.
Tačiau naujasis maršrutas leis išvengti Rusijos oro erdvės, o po Maskvos invazijos į Ukrainą skrydžius į Rusijos miestus atšaukė arba šios šalies oro erdvės ėmė vengti daugelis pasaulio oro vežėjų.