Jo teigimu, baigus darbus, tilto prieigos bus pritaikytos visuomenei.
Lyduvėnų tilto statybos pradžia laikoma 1915 metų lapkričio 23 diena, statinys užbaigtas 1916 metų gegužės 25 dieną ir pavadintas Vokietijos kariuomenės vado feldmaršalo Paulo fon Hindenburgo vardu.
Tiltas iškilo iki 42 metrų aukščio (tai prilygsta 6 aukštų namui) ir nusidriekė 670 metrų.
Tai buvo didžiausias tokio tipo statinys Baltijos šalyse bei vienas didžiausių visoje Europoje.
Tačiau dėl nuolatinės gaisro grėsmės bei ribotų tilto apkrovos galimybių nuspręsta statyti patvaresnių medžiagų – plieninių konstrukcijų ant gelžbetoninių atramų – tiltą.
1916 metų spalio 18 dieną, už 20 metrų nuo pirmojo supylus aukštus pylimus prasidėjo naujojo tilto statybos darbai.
570 metrų ilgio, 45,5 m aukščio tiltas baigtas statyti 1918 metų gegužės 17 dieną.
Naujasis tiltas buvo pavadintas tuo pačiu feldmaršalo vardu. Baigus naująjį tiltą, tais pačiais metais senasis medinis tiltas buvo išardytas.
1944 metų liepos 26 diną besitraukianti vokiečių kariuomenė tiltą susprogdino. Sovietinės armijos inžinerinis dalinys, pasitelkęs karo belaisvius ir vietinius gyventojus, ant naujų atramų pastatė laikiną medinį tiltą.
Pasibaigus karui, prasidėjo naujo tilto statybos darbai, kuris buvo 599 metrų ilgio, 42 metrų aukščio, plieninis, su naujomis atramomis, devynių pertvarų (šešiomis rusiškomis ir trimis vokiškomis), išlikusiomis nuo 1918 metų. Tilto statyba pasibaigė 1952 metais.
Šiuo metu vykstančius Lyduvėnų tilto tvarkybos darbus vykdo bendrovė „Švykai“.