Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Rinkdamiesi skrydį lietuviai ne tik taupo, bet ir ieško komforto

Pirkdami lėktuvo bilietus lietuviai kreipia dėmesį ne tik į jų kainą, bet ir į tokius faktorius, kaip išvykimo laikas, ar skrydis jungiamasis, ar tiesioginis, kokia ankstesnė patirtis su oro linijų bendrove. Gana skeptiškai žiūrima į pigių skrydžių paslaugas teikiančias oro linijas. Tokias tendencijas atskleidė visuomenės nuomonės apklausa, rašoma pranešime spaudai.
Lėktuve
Lėktuve / 123rf.com

Kelionių planavimo platformos „24fly.com“ užsakymu atliktas tyrimas rodo, kad per artimiausius metus lėktuvu keliauti planuoja 22 proc. šalies gyventojų. Rinkdamiesi tinkamiausią skrydį jie visų pirma kreipia dėmesį į jo kainą (96 proc. respondentų). Visgi ne ką mažiau atsižvelgiama ir į tai, ar konkretus skrydis yra tiesioginis, ar jungiamasis. Šio veiksnio reikšmingumą išskyrė 91 proc. apklausos dalyvių.

Septynių iš dešimties (70 proc.) gyventojų sprendimui dėl skrydžio įtakos turi išvykimo laikas – ar išskristi reikės dieną, ar labai anksti ryte, naktį. Svarbų vaidmenį atlieka ir ankstesnė patirtis. Net du iš trijų (67 proc.) respondentų teigia planuodami naują kelionę atsižvelgiantys, kaip viena ar kita oro linijų kompanija pateisino jų lūkesčius praėjusį kartą.

Apklausa taip pat rodo, jog lietuviai gana skeptiškai žiūri į pigių skrydžių bendroves. Keturi iš dešimties (42 proc.) respondentų jų paslaugomis naudojasi nenoriai, o nepalankiausiai į tokius kelionių organizatorius žiūri vyresnio amžiaus žmonės.

Kaip sako „24fly.com“ vadovė Eglė Lenkovičienė, keliautojų lėktuvu poreikis komfortui vis didėja.

„Pastebime, kad lietuviai skraido vis dažniau. Natūralu, kad tokioms kelionėms tampant įprastu gyvenimo reiškiniu, siekiama, kad jos būtų ne tik nebrangios, bet ir patogios. Kuo daugiau mūsų klientai skraido, tuo daugiau turi galimybių palyginti kelionės sąlygas, todėl daugelio kartelė renkantis skrydį po truputį kyla“, teigia ji.

Lietuvos gyventojų kelionių įpročių tyrimas atliktas 2017 m. birželio mėnesį. „Baltijos tyrimų“ apklausa buvo Lietuvos Nacionalinio Omnibuso dalis. Tyrimo metu apklausta 1014 Lietuvos gyventojų nuo 18 metų.

„24fly.com“ – naujasis „Skrydziai.lt“ vardas. Tai 2016 metų pradžioje Lietuvoje startavusi kelionių planavimo platforma, šiuo metu veikianti devyniose rinkose: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Danijoje, Suomijoje, Švedijoje, Norvegijoje, Bulgarijoje ir Lenkijoje ir klientus nuolat aptarnaujanti šešiomis skirtingomis kalbomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos