„Ryanair“ Didžiosios Britanijos oro uostuose siūlo riboti prekybą alkoholiu

Pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ paragino Didžiosios Britanijos oro uostuose nustatyti keleiviams skirtus apribojimus: oro linijų kompanija informavo norinti, kad oro uostų barai ir restoranai patikrintų įlaipinimo talonus ir parduotų ne daugiau kaip du alkoholinius gėrimus vienam keleiviui. Be to, nepardavinėtų alkoholio iki 10 val. ryto, rašo „Business insider“.
Lėktuvų remonto dirbtuvėse
„Ryanair“ lėktuve / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„Ryanair“ atstovai pranešė, jog tokių priemonių imtis reikia dėl to, kad pastaruoju metu padaugėjo incidentų, dėl kurių kalti neblaivūs keleiviai, skrendantys iš ar per įvairius Didžiosios Britanijos oro uostus.

Remiantis BBC duomenimis, Didžiosios Britanijos oro uostuose arba skrydžio iš jų metu vien metų pradžioje (iki 2017 m. vasario mėnesio) buvo areštuoti 387 asmenys. 2016 metų pradžioje tokių atvejų buvo tik 255. Tad augimas – akivaizdus.

„Mūsų nuomone, tikrai nesąžininga, kad oro uostuose veikiančios viešojo maitinimo įstaigos užsidirba iš neriboto alkoholio pardavimo keleiviams, o su pasekmėmis turime kovoti mes, skrydžių bendrovės“, – įsitikinęs „Ryanair“ atstovas Kenny Jacobs.

Tiesa, pati oro linijų kompanija kol kas nežada uždrausti prekybos alkoholiniais gėrimais skrydžio metu. Tačiau kai kuriuose skrydžiuose iš Didžiosios Britanijos jau taikomi tam tikri apribojimai keleivių įsinešamam alkoholiui, įsigytam oro uoste.

Incidentų, kilusių skrydžių metu dėl neblaivių asmenų elgesio, yra patyrusi ne tik bendrovė „Ryanair“.

VIDEO: „Ryanair“ skrydį apkartino girto keleivio elgesys.
VIDEO: Lietuvis lėktuve sukėlė chaosą: rūkė salone, bandė išdaužti langą
VIDEO: Butelį degtinės išgėrusį lietuvį iš „Wizz Air“ lėktuvo išlaipino anglų pareigūnai
VIDEO: Lėktuve susimušė du vyrai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis