Oro linijoms išsiųstame laiške „Ryanair“ vadovas Michaelis O'Leary kritikuojamas už tai, kad praėjusią savaitę keleiviams pareiškė neprivalantis jiems suorganizuoti naujus skrydžius po to, kai oro linijos atšaukė tūkstančius jų.
CAA teigia, kad po skrydžių atšaukimo „Ryanair“ keleiviams nesuteikė būtinos ir tikslios informacijos dėl jų teisių – kad jie gali gauti kompensacijas už patirtas išlaidas (ne tik už skrydį, bet ir už maitinimą, viešbučius ir kitas).
Anot aviacijos sektorių prižiūrinčios tarnybos, „Ryanair“ padarė dar daugiau nusižengimų, kai trečiadienį paskelbė apie naujai atšaukiamus skrydžius. Jie savo keleivių neinformavo, kad šie galėtų gauti bilietus į kitų oro linijų vykdomus skrydžius, jeigu „Ryanair“ patys negali pasiūlyti alternatyvos.
CAA pridūrė, kad „Ryanair“ turi ištaisyti visą klaidinančią informaciją, ir pakvietė oro linijų vadovybę aptarti šiuos klausimus. Civilinės aviacijos tarnyba perspėjo, kad jeigu bus nustatyta, jog buvo pažeisti vartotojų teisių apsaugos įstatymai, gali būti imtasi teisinių veiksmų.
CAA vadovas Andre Haines sakė: „Galioja labai aiškūs įstatymai, kurie skirti tam, kad padėtų keleiviams, kai atšaukiami skrydžiai. Mes tą labai aiškiai pasakėme „Ryanair“, kurie puikiai supranta savo teisinius įsipareigojimus.“
Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ trečiadienį pranešė, kad planuoja atšaukti dar daugiau skrydžių, o tai paveiks apie 400 tūkst. keleivių. Kompanija pranešė, kad dabar vykdomas skrydžių atšaukimo planas bus pratęstas iki kovo vidurio dėl problemų, susijusių su pilotų stygiumi.