„Ryanair“ keleivė supainiojo lėktuvus: skrido į Boloniją, bet aplankė Lenkiją

Orų linijų „Ryanair“ keleivė ketino iš Palermo Sicilijoje skristi į Boloniją, tačiau supainiojo lėktuvus ir netikėtai nuskrido į Vroclavą Lenkijoje. Senjorė po kelionės piktinosi prastu oro bendrovės darbu, o oro vežėjas ir pats nesupranta, kaip moteris galėjo patekti ne į tą lėktuvą. Šią istoriją paskelbė Lenkijos radijo stotis „Radio ZET“.
Lėktuvų stebėjimas Vilniaus oro uoste
Ryanair / Roko Lukoševičiaus / 15min nuotr.

Teigiama, kad kelionė įvyko spalio 20 dieną. 69-erių italė ketino skristi į Boloniją, tam pasirinko skrydžių bendrovę „Ryanair“. Lėktuvas iš Sicilijos oro uosto turėjo pakilti apie 22 val. ir kelionės tikslą Italijoje pasiekti apie vidurnaktį.

Senjorė perėjo visus oro uosto patikrinimus, jos dokumentai ir bilietas buvo dar kartą patikrinti prie įėjimo vartų, tačiau niekas nepastebėjo, kad senjorė taikosi lipti ne į tą lėktuvą.

Moteris visiškai nežinojo, kad skrenda ne savo norima kryptimi. Klaidą pastebėjo tik tada, kai nusileido Vroclavo oro uoste Lenkijoje.

Italė negalėjo susisiekti su giminaičiais, kurie jos laukė Bolonijos oro uoste, nes jos telefonas užsienyje neveikė. Italė nuo vaikystės yra kurčia.

Laimei, atsirado keleivis, kuris padėjo moteriai susisiekti su anūke, o vėliau ir su Italijos konsulatu Lenkijoje. Kitą dieną ji iš Krokuvos oro uosto išskrido į Boloniją.

69-erių senjorė neslėpė, kad nusivylė dėl susidariusios situacijos. Tuo metu Sicilijos oro uostą valdanti bendrovė kreipėsi į „Ryanair“, kad ši pateiktų ataskaitą apie šį nesusipratimą.

Spėjama, kad moteris tiesiog per anksti atvyko prie oro uosto išvykimo vartų, kai čia keleiviai buvo laipinami į lėktuvą, skrendantį į Vroclavą. Būtent po šio skrydžio prie šių vartų buvo pasitikti keleiviai, keliaujantys į Boloniją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis