Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Ryanair“ – milijoninė bauda už tai, kad negrąžino pinigų keleiviams

Italijos konkurencijos ir rinkų tarnyba (antimonopolinė institucija) Airijos oro bendrovei „Ryanair“ skyrė 4,2 mln. eurų baudą už tai, kad ši negrąžino klientams pinigų už bilietus į atšauktus skrydžius po 2020-ųjų birželio 3-osios, pirmadienį skelbia leidinys „La Repubblica“.
„Ryanair“
„Ryanair“ / „Scanpix“ nuotr.

Tarnyba pripažino tokią verslo praktiką nesąžininga laikotarpiu, kai buvo sušvelninti dėl COVID-19 pandemijos įvesti ribojimai.

Dėl panašių priežasčių milijoninės baudos skirtos dar dviem oro vežėjoms – 2,8 mln. eurų Jungtinės Karalystės „EasyJet“ ir 1,4 mln. eurų Ispanijos „Volotea“.

Pasak Italijos reguliavimo institucijos, šios oro bendrovės, prisidengdamos pandemija, toliau atšaukinėjo skrydžius, į kuriuos bilietai buvo parduoti su nuolaidomis. Už bilietus sumokėti pinigai nebuvo grąžinami, o buvo siūlymi talonai būsimoms kelionėms.

Be to, „Ryanair“ nubausta už netinkamą reklamos kampaniją, klientams pateikiant netikslią ar melagingą informaciją apie galimybę pasikeisti bilietus be baudų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos