„Ryanair“ pranešė kelerius metus negalėsianti pasiūlyti klientams itin pigių bilietų

Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ pranešė, kad dėl sparčiai brangstančių degalų kelerius metus negalės pasiūlyti itin žemų bilietų kainų.
Skrydžiai
Skrydžiai / 123rf.com nuotr.

„Manau, kad mūsų tikrai pigių akcijinių bilietų – po eurą, 0,99 euro, ar 9,99 euro – nematysime keletą ateinančių metų“, – ketvirtadienį transliuotojui BBC teigė generalinis direktorius Michaelas O'Leary's (Maiklas O‘Lyris).

Pasak jo, skaičiuojama, kad Airijos vežėjos siūloma vidutinė bilieto kaina per ateinančius penkerius metus padidės iki maždaug 50 eurų (52 JAV dolerių) nuo maždaug 40 eurų kainos 2021-aisiais.

Keleiviai, kuriems pasisekdavo įsigyti akcijinių bilietų, dažnai sumokėdavo daugiau, nes „Ryanair“ taiko papildomus mokesčius už bagažo gabenimą ir papildomas paslaugas, tokias kaip maitinimas lėktuvuose.

Lukas Balandis / BNS nuotr. / Lėktuvas
Lukas Balandis / BNS nuotr. / Lėktuvas

Sparčiai didėjančios energijos kainos, sukėlusios pragyvenimo išlaidų krizę pagrindinėje „Ryanair“ rinkoje Didžiojoje Britanijoje, iš tikrųjų gali būti naudingos aviakompanijai, nes keleiviai nusisuka nuo brangesnių konkurentų, pridūrė M. O'Leary's.

„Manome, kad žmonės ir toliau dažnai skraidys. Tačiau manau, kad žmonės taps daug jautresni kainoms“, – teigė jis.

Šalims panaikinus pandeminius kelionių apribojimus, oro linijų bendrovės pastebi stiprų keleivių paklausos atsigavimą.

Visgi joms sunku rasti pakankamai darbuotojų po to, kai 2020 metais pandemijos įkarštyje įmonės atleido tūkstančius darbuotojų.

Nors daugelis darbuotojų susirado darbą kituose sektoriuose, M. O'Leary's vėl kaltino „Brexitą“ ir teigė, kad Didžiosios Britanijos pasitraukimas iš Europos Sąjungos pasirodė esąs „tikra nelaime laisvo darbo jėgos judėjimui“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis