Patobulintos kėdės užima mažiau vietos – tai reiškia, kad nors orlaivyje jų bus sutalpinama daugiau (bus 197 vietos vietoj 189), tačiau keleiviams bus daugiau vietos kojoms. „Ryanair“ teigia, kad kiekvienam keleiviui atsiras papildomi trys centimetrai.
Tačiau jei tikėjotės, kad atsiras ir dar vienas patogumas – daiktų susidėjimo vieta, teks nusivilti.
Nors daugumos kitų avialinijų kėdėse būna įtaisytos kišenės nugaroje, „Ryanair“ ir naujo dizaino vietose jų keleiviams nepasiūlys. Tai reiškia, kad ir toliau knygą, telefoną, vandens buteliuką ir pasą teks glausti ant kelių arba po sėdyne.
Avialinijos paaiškino, kodėl kišenių nebus – viskas vardan greitumo. Jeigu bus įtaisytos vietos daiktams, tai bus dar vienas darbas palydovams – greitai patikrinti visas kišenes, ar ten keleiviai nepaliko savo daiktų ar šiukšlių, ir jas išvalyti. O tai kainuos brangias minutes. Esą ir keleiviai nėra išreiškę pageidavimo joms.
Dar vienas veiksnys gali būti ir svoris. Kuo sunkesnis lėktuvas, tuo daugiau degalų jam reikia – o degalai sudaro didžiausias išlaidas avialinijoms. Nors keli kvadratiniai metrai medžiagos atrodo nedaug, kiekviena detalė galiausiai turi reikšmės.
2012 m. „Ryanair“ nusprendė sumažinti keleiviams dalinamą žurnalą – vietoj A4 formato pasirinktas A5. Teigta, kad vien dėl to buvo degalams sutaupyta tūkstančiai svarų sterlingų.
Devintajame dešimtmetyje tuometinis „American Airlines“ vadovas buvo pareiškęs, kad avialinijos per metus sutaupė 40 tūkst. JAV dolerių nusprendę iš kiekvienų salotų porcijos pašalinti po alyvuogę.
Tikimasi, kad naujieji „Boeing 737 MAX 200“ keleiviams suteiks daugiau patogumo – lėktuvai bus tylesni, naudos mažiau degalų (tad potencialiai tai leis mažinti ir bilietų kainas). „Ryanair“ taip pat žada ir didesnę erdvę keleivių rankiniam bagažui.