„Mes auginame savo keleivių skaičius ir dėl to labai svarbu, jog siūlome daugiau krypčių ir daugiau skrydžių nei bet kuriuo kitu metu prieš pandemiją“, – spaudos konferencijoje antradienį Kaune sakė D.Brady.
Lietuvos oro uostų komunikacijos vadovas Marius Zelenius sako, jog Kaunas, tikėtina, bus pirmas oro uostas, kur keleivių skaičius grįš į ikipandeminį dar šiais metais.
Pasak D.Brady, 50 skrydžių „suteikia puikų susisiekimą visiems keleiviams, skrendantiems į ir iš Lietuvos“.
Naujos tiesioginės kryptys numatytos į Alborgą, Briuselį, Budapeštą, Helsinkį, Geteborgą, Madridą, Stokholmą, Varšuvą, Birmingemą, Eindhoveną ir Gdanską.
Šiuo metu Vilniaus ir Kauno oro uostuose bazuojami keturi įmonės lėktuvai – po du kiekviename. Tai, bendrovės skaičiavimais, reiškia 400 mln. eurų investicijas.
„Ryanair“ atstovo teigimu, paskutiniai keleri metai buvo didelis iššūkis oro bendrovėms: pirmiausia dėl pandeminių ribojimų, o tuomet, kai rinka pradėjo atsigauti, dėl Rusijos karo Ukrainoje sukeltų naujų iššūkių, susijusių tiek su skrydžių apribojimais, tiek su aukštomis degalų kainomis.
Lietuvos oro uostų komunikacijos vadovas Marius Zelenius sakė, jog praėjusį mėnesį Kaune kelias savaites keleivių skaičius buvo pasiekęs ikipandeminį lygį.
„Ką mes matome iš to, kaip atsigauna keliavimas, tai labai tikėtina, kad Kaunas bus pirmas oro uostas, kuriame keleivių skaičius grįš į priešpandeminį dar šiais metais“, – kalbėjo jis.
„Tikrai pakankamai spartus augimas vyksta ir kituose Lietuvos oro uostuose, tai pirmą šių metų ketvirtį mes turėjome apie 80 proc. 2019 metais turėtų keleivių srauto“, – sakė oro uostų atstovas.
M.Zeleniaus teigimu, laukia „tikrai intensyvi vasara“, nes sparčiai kylant visų paslaugų kainoms, žmonės skuba pasinaudoti galimybe pakeliauti mažesnėmis kainomis.