„Ryanair“ sukritikuota už klaidinančią reklamą

Jungtinės Karalystės (JK) Reklamos standartų tarnyba (ASA) sulaukė 2 370 skundų dėl pigių skrydžių bendrovės „Ryanair“ reklamos, kuria žmonės buvo raginami rezervuoti skrydžius atostogoms po to, kai pasiskiepys nuo koronaviruso.
„Ryanair“
„Ryanair“ / „Scanpix“/„SIPA“ nuotr.

„Ryanair“ liepta nutraukti neatsakingą reklamą, kurioje buvo naudojamas šūkis „Pasiskiepyk ir keliauk“ (angl. Jab & Go), nors pati skrydžių kompanija nesutiko, kad jos reklama klaidinanti. Vartotojus piktino reklamos teiginiai, jog dauguma JK gyventojų bus paskiepyti iki šių metų pavasario arba vasaros, todėl jie galės keliauti be jokių apribojimų.

ASA nurodė, kad matant sparčiai besikeičiančią situaciją, reklamuotojai privalo labai atsargiai vertinti JK kovą su koronaviruso pandemija bei vengti sąsajų su konkrečiu laiku, kada gyvenimas galėtų grįžti į savo vėžes.

Kitaip tariant, reklamuotojai neturėtų kelti nepagrįstų lūkesčių, susijusių su koronaviruso pandemijos pabaiga bei darančių įtaką vartotojų sprendimams dėl pirkinių (šiuo atveju – dėl skrydžių bilietų įsigijimo).

ASA taip pat sulaukė skundų, jog savo reclama „Ryanair“ sumenkino pandemijos poveikį visuomenei ir buvo įžeidžianti, tačiau šiuos skundus reklamos savireguliacijos institucija atmetė kaip nepagrįstus ir neprieštaraujančius reklamos kodeksui.

Nors ASA savo sprendimą paskelbė tik vasario 3 d., „Ryanair“ vartotojų pasipiktinimą sukėlusią reklamą nutraukė dar praėjusią savaitę, tačiau kartu pareiškė, kad nesutinka su jai pateiktais kaltinimais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis