Didžiausia Europoje vadinamųjų bazinių skrydžių bendrovė „Ryanair“ pranešė, kad nuo savaitės iki 4 parų trumpina registracijos skrydžiui terminą keleiviams, kurie už papildomą mokestį neužsisako konkrečios vietos lėktuve.
Ši naujovė įsigalios nuo lapkričio 1-osios, antradienį skelbia independent.co.uk.
Permainos tikriausiai suerzins keleivius, kurie nemokamai registruodavosi internetu ir jiems tikdavo, kad „Ryanair“ atstovai patys parinkdavo vietą lėktuve.
Mat iki šiol visi, kas atostogaudavo savaitę, galėdavo prieš skrydį užsiregistruoti tiek kelionei į priekį, tiek grįžimui.
Nuo kito mėnesio keliautojams per atostogas ar kitų kelionių metu teks rūpintis, kaip, likus keturioms dienos iki skrydžio, į jį užsiregistruoti ir atsispausdinti įlaipinimo korteles.
Independent.co.uk įspėja, kad „Ryanair“ mobiliųjų programėlių vartotojams reikės ne tik ieškoti nemokamo „Wi-fi“ ryšio zonų, bet ir turėti omenyje, kad kai kuriuose Graikijos ir Maroko (Afrika) oro uostose negalima keleivių patikra pagal išmaniuosius telefonus.
Siūloma išeitis – mokėti 6 svarus.
Siūloma išeitis – mokėti 6 svarus (6,4 euro) už galimybę gauti konkrečią sėdimą vietą lėktuve. Tokiu atveju registruotis galima likus net mėnesiui, tik nė vėliau nei 2 valandos iki numatyto skrydžio.
„Ryanair“ atstovai informavo, kad visi keleiviai, kuriems netinka naujoji kompanijos politika, galės per penkias dienas kreiptis dėl pinigų už įsigytus bilietus grąžinimo. Naujoji tvarka taikoma tiek jau įsigijusiems bilietus, tiek tiems, kas padarys tai nuo dabar iki lapkričio pradžios ar vėliau.
„Ryanair“ aiškina, kad naujovė įvesta atsižvelgiant į pageidavimus tos klientų dalies, kuri nori turėti galimybę už mokestį pasirinkti konkrečią vietą lėktuve.