Ryškėja 2018-ųjų kelionių tendencijos: lyderiaus Turkija, augs susidomėjimas egzotinėmis kryptimis

Savaitgalį vykusi turizmo ir aktyvaus laisvalaikio paroda „Adventur“ išsiskyrė rekordiniu per 33 tūkst. lankytojų skaičiumi. O intensyvią išvykstamųjų kelionių prekybą vykdę turizmo ekspertai tikina, kad šių metų paroda ne tik leido įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, bet ir padėjo nubrėžti 2018-ųjų kelionių tendencijas. Išryškėję keliautojų įpročiai rodo, kad populiariausios krypties pozicijų šiemet ir toliau neužleis Turkijos kurortai, tačiau vis daugiau poilsiautojų atostogauti plūs į tolimąsias egzotines kryptis.
Antalija
Antalija / 123rf.com nuotr.

Nepralenkiama lyderė – Turkija

Kaip teigia parodoje dalyvavusių kelionių ekspertų „Baltic Tours“ atstovė Rasa Levickaitė, net 40 proc. „Adventur“ užsakytų laisvalaikio kelionių šiemet rinktasi poilsiautojų iš Lietuvos pamėgtoje Turkijoje.

„Poilsiu be rūpesčių garsėjanti Turkija jau ne vienus metus išlieka neabejotina poilsinių kelionių krypčių lyderė. Poilsiauti šioje šalyje lietuvius skatina optimalus kainos ir kokybės santykis, kai už itin prieinamą kainą garantuojamos komfortiškos, aukšta paslaugų kokybe ir aptarnavimu išsiskiriančios atostogos. Turkijos viešbučiai itin pritaikyti poilsiaujantiesiems su vaikais, todėl ši kryptis – prioritetinė ir atžalas auginančioms šeimoms“, – pasakojo R.Levickaitė.

Poilsiauti Turkijoje ne mažiau vilioja ir visuomet malonus oras, palyginti, šilta jūra bei išpuoselėti platūs paplūdimiai.

Žiemos „pabėgimams“ renkasi egzotiką

Pasak R.Levickaitės, ryškėja ir kita tendencija – sulig kiekvienais metais sparčiai augantis susidomėjimas tolimosiomis kryptimis. Atostogauti egzotinėse šalyse šiemet planuoja jau 15 proc. „Baltic Tours“ klientų, tačiau šis skaičius linkęs didėti.

„Tarp populiariausių egzotiškų krypčių rikiuojasi: Singapūras, Tailandas, Balio sala, Japonija, Australija, Naujoji Zelandija, Pietų Korėja. Šaltuoju metų laiku daugėja ir vadinamųjų „pabėgimų iš Šiaurės“. Kitaip tariant, auga susidomėjimas 3–4 savaičių trukmės atostogomis, arba žiemojimu, ištisus metus saule ir šiluma galinčiose pasigirti Pietryčių Azijos šalyse, ypač Tailande“, – sakė R.Levickaitė.

123rf.com/Phang Nga
123rf.com/Phang Nga

Tokiu būdu „pabėgti“ nuo lietuviškos žiemos darganos bei atsipūsti nuo kasdienių darbų poilsiautojus skatina patrauklūs skrydžių bendrovių pasiūlymai ir augančios nuotolinio darbo bei mokymosi galimybės.

„Pastebime, kad lietuviai vis drąsiau renkasi mėnesio ar ilgesnės trukmės atostogas šiltuosiuose kraštuose, dažnai keliauja su visa šeima. Tam įtakos turi ir palankios sąlygos svečioje šalyje dirbti bei mokyti vaikus per nuotolinę mokymosi programą, – sakė kelionių ekspertė. – Beje, žiemodami, pavyzdžiui, Tailande, keliautojai tikisi, kad mažiau sirgs sezoninėmis „šalčio“ ligomis – tai paskatina investuoti į ilgesnes išvykas žiemą nei į gydymą ir vaistus Lietuvoje.“

Augantį egzotinių krypčių populiarumą patvirtina ir „Adventur“ prekybos rezultatai, kai per tris dienas „Baltic Tours“ stende buvo surinkta visa grupė poilsiautojų nepamirštamoms atostogoms su garsiaisiais Balinėtojais – Leonardu Pobedonoscevu ir Ieva Šabane – po Balio salą.

Ilgiesiems savaitgaliams – Europos miestai

2018-aisiais daugės ir besirenkančiųjų trumpas savaitgalio ar 3–4 dienų trukmės išvykas po Europos šalis, didžiuosius miestus. Pasak kelionių agentūros atstovės, į šį keliautojų segmentą daugiausia patenka brandus, įsitvirtinęs jaunimas.

„Populiariausių krypčių gretose – ilgieji savaitgaliai Nicoje, Kipre, Maltoje, Londone. Tokios išvykos itin parankus pasirinkimas, kai norisi romantiško pabėgimo nuo rutinos, kai minimos įvairios progos, sukaktys ar kai tiesiog norisi nebrangių ir trumpų patirčių svečioje šalyje“, – aiškino R.Levickaitė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis