Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

S.Skvernelis: Vilniaus „G taško“ reklama normų neperžengia, bet laiką reikėjo paderinti

Premjeras Saulius Skvernelis sako nemanantis, kad Vilnių kaip „Europos G tašką“ vaizduojanti reklama peržengia moralės normas, bet būtų norėjęs geriau suderinti jos pradžios laiką.
Vilniaus turizmas
Vilniaus turizmas / 15min nuotr.

„Aš manau, kad pasirinktas keistas reklaminis būdas, bet demokratinėje šalyje tai neperžengia, manau, mūsų teisės reguliavimo dalykų, manau, kad ir moralės nėra peržengtos normos. Laikas – mes kalbame apie tikrai mums labai svarbų vizitą į Lietuvą, taip pat ir į sostinę, ir tai bus puiki galimybė parodyti, kas yra Vilnius, kokia yra Lietuva, kalbu apie popiežiaus vizitą, tai galbūt tuos veiksmus reikėjo pasiderinti, bet tai yra Vilniaus sprendimas“, – LRT radijui antradienį sakė S.Skvernelis.

Vyriausybė anksčiau yra prašiusi Vilniaus savivaldybės atidėti reklamos kampanijos pradžią iki kol baigsis rugsėjį vyksiantis popiežiaus Pranciškaus vizitas.

Lietuvos Katalikų bažnyčia yra išsakiusi kritiką, kad „G taško“ reklama stiprina Vilniaus kaip sekso turizmo miesto įvaizdį.

Luko Balandžio / 15min nuotr./Saulius Skvernelis
Luko Balandžio / 15min nuotr./Saulius Skvernelis

S.Skvernelis antradienį sakė nematantis tokių sąsajų, nes reklamoje kalbama apie Vilniaus kultūrinį, istorinį patrauklumą.

„Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė ragino nesieti popiežiaus vizito ir reklamos, kadangi kampanija pasibaigs likus beveik mėnesiui iki pontifiko kelionės į Baltijos šalis.

Šią savaitę Berlyne ir Londone pasirodysianti reklama, daugiausia internete skelbs: „Vilnius yra Europos G taškas. Niekas nežino, kur jis, bet kai jį randa – tai nuostabu“.

Reklamos plakate pavaizduota jauna mergina, sugniaužusi paklodę–žemėlapį ties ta vieta, kur turėtų būti Vilnius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?