Sala Italijoje, į kurią įleidžiama tik 1000 lankytojų per metus

Jeigu norėtumėte, kad Montekristo sala (taip, ta pati iš Alexandre Dumas romano „Grafas Montekristas“) taptų jūsų kitų atostogų vieta, taip lengvai tai nepavyks. Ši Italijos sala yra viena ypatingiausių turistinių atrakcijų visoje šalyje, rašo „The Points Guy“.
Montekristo sala
Montekristo sala / 123rf.com nuotr.
Temos: 2 Italija Kelionės

Už maždaug 60 km nuo žemyninės Italijos nutolusi sala priima tik tūkstantį lankytojų per metus. Bent 600 vietų būna skirtos studentams ir mokiniams, o tai reiškia, kad šią Toskanos salą per metus gali aplankyti tik 400 suaugusiųjų.

Saloje galioje ne tik šis apribojimas. Turistai į ją įleidžiami tik su gidu, ir tik nuo balandžio 1 iki liepos 15 bei nuo rugpjūčio 31 iki spalio 31 d.

Drastiškai ribojant lankytojų skaičių siekiama išsaugoti trapią salos aplinką. Vos prieš 10 metų Montekristas visai buvo užvertas turistams.

Vos 15 kv. km ploto sala į jūrą leidžiasi uolėtais skardžiais, o čia nevaržomai auga Viduržemio jūros augalai, tokie kaip rozmarinas ir viržis. Montekristas yra ir puiki vieta jūros gyvūnijos stebėjimui – pavyzdžiui, banginių. Lankytojai gali apžiūrėti ir senovinio vienuolyno griuvėsius.

Jeigu norėtumėte aplankyti šią išskirtinę vietą, pareigūnai pataria surasti dar 39 žmones ir pateikti prašymą kaip grupei. Pavieniams turistams suorganizuoti kelionę būtų gana sudėtinga.

Suradus grupę bendrakeleivių, reikia gauti leidimą iš Folonikos bioįvairovės departamento. Tą reikia padaryti iki sausio 31 d.

Jeigu pasiseks (norinčiųjų būna daug, tad bandyti gali tekti ne vienerius metus iš eilės), reikės patiems susirasti laivą, kuris nugabentų į izoliuotą salą.

Pareigūnai įspėja, kad turistai nebandytų į Montekristo salą patekti be leidimo – ten įtaisytos stebėjimo kameros.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis