Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Šaltibarščių festivalyje – neįprastas dalyvis iš Austrijos

Birželio 1 dieną Tymo turguje praeivių nuotaiką kels neįprastas Vilniaus šaltibarščių festivalio dalyvis – „Austrijos Volkswagenu“ vadinamas „Steyr 50“. O visų pamėgtos rožinės sriubos bus galima „pasigaminti“ iš legendinių automobilių, rašoma „Automuziejaus“ pranešime spaudai.
Šaltibarščių motyvais pasidabins ir automobiliai
Šaltibarščių motyvais pasidabins ir automobiliai / Automuziejaus nuotr.

„Idėja sukurti šaltibarščių simbolį iš automobilio gimė iš karto. Turime kol kas dar nerestauruotą labai įdomų automobilį „Steyr 50“. Muziejuje jam jau teko pabūti ir Helovyno vaiduoliu, ir Velykų kiaušiniu. Pagalvojome, kad jei jau jis ištvėrė šiuos kūrybinius eksperimentus, tai tikrai atlaikys ir lietuviškos gastronomijos iššūkį“ – juokėsi Vilniaus „Automuziejaus“ vadovas Povilas Eitutis.

„Juolab, kad pats automobilis yra ne visiems pažįstamas ir nelabai girdėtas. Tad mielai prisijungėme prie kvietimo dalyvauti Vilniaus šaltibarščių festivalyje ir skleisti žmonėms ne tik gerą nuotaiką, bet ir pasakoti automobilių istoriją“ – antrino „Automuziejaus“ Rinkodaros ir komunikacijos vadovė Jolanta Masiulienė.

Vos per vieną dieną 1936 metų „austras“ muziejaus dirbtuvėse tapo smagiu ir stilingu šaltibarščių ambasadoriumi. „ Esu turėjęs ne vieną keisčiausią užsakymą, tačiau pirmą kartą teko iššūkis piešti ant automobilio. Tam prireikė šešiolikos balionėlių dažų, iš kurių šeši buvo rožinės spalvos“ – kūrybos proceso įspūdžiais dalinosi graffiti meistras Darius Janonis.

„Austrijos Volkswagenu“ arba tiesiog „Steyr Baby“ vadinamas automobilis iš tiesų neturi nieko bendro su Ferdinandu Porsche bei jo kurtu legendiniu „Vabalu“, nors savo išvaizda yra labai į jį panašus. Kaip ir dar keletas to laikmečio ikonų. Automobilį kūrė inžinierius Karlas Jenschke o gamino Austrijos automobilių kompanija „Steyr-Daimler-Puch AG“. Iš viso buvo parduota apie 13 000 šių „Steyr-Babys“, kas liudija didelį automobilio populiarumą ir sėkmę.

Įsiamžinti šalia rožinio „austro“ ir pasiklausyti jo istorijos bus galima birželio 1 dieną, Vilniaus Šaltibarščių festivalio metu, Tymo turguje. O pirmąjį birželio šeštadienį į Vilniaus „Automuziejų“ užsukę lankytojai bus kviečiami pasigaminti šaltibarščius iš legendinių automobilių ir pamatyti pirmąjį šaltibarščių „influencerį“ Lietuvoje – Jogailos Morkūno „Porsche 944 S2 kabrioletą.

Festivalį papildysime ir spalvingais turais Automuziejuje, lankytojams dovanosime ekskursijas su gidais po automobilių spalvų pasaulį. Atvykusiems į muziejų rožine apranga arba rožiniu automobiliu – standartinei bilieto kainai bus taikoma 10 proc. nuolaida.

Muziejaus darbo laikas – nuo 10.00 iki 19.00 val. Įėjimas su bilietais. Nemokami turai su gidais vyks 12.00–13.00 val., 14.00–15.00 val., 16.00–17.00 val.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs