Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Šarm aš Šeiche atostogaujanti Eglė: „Viešbutis – pustuštis, prie oro uosto – 2 km eilės“

Atostogų į Šarm aš Šeichą Eglė S. su šeima išskrido lapkričio 1-ąją, praėjus dienai po Egipte įvykusios aviakatastrofos. „Nuotaika buvo sugadinta, bet dėl vaikų stengiamės išlikti ramūs. Jaučiamės gerai, tik trūksta žinių, kas vyksta: internetas sunkiai veikia, nepaskaitome lietuviškos spaudos. Tenka kliautis rusų televizijos programomis, kurios čia transliuojamos vienintelės“, – patikino Eglė.
Viešbučio darbuotojų akcija: „Mes saugūs Šarm Aš Šeiche“
Viešbučio darbuotojų akcija: „Mes saugūs Šarm Aš Šeiche“ / Skaitytojos Eglės nuotr.

Pasak moters, viešbučio teritorijos apsauga itin sustiprinta. Stabdomi bei kruopščiai tikrinami net iš ekskursijų su viešbučio turistais sugrįžtantys agentūrų autobusai. Prie Šarm aš Šeicho oro uosto – dviejų kilometrų automobilių bei autobusų eilės. Į oro uostą reikia atvykti 4 valandos prieš skrydį, nes jame – begalės žmonių, tenka praeiti keturis patikrinimo postus. Eilė tęsiasi net lauke.

Esame vieninteliai keturi lietuviai. Jaučiasi, kad viešbutis tuštėja, naujų žmonių neatvyksta.

„Esame apsistoję „Sea Club“ viešbutyje, kuriame 85 procentai turistų – rusai. Pasitaiko sutikti vieną kitą anglą ar ukrainietį. Esame vieninteliai keturi lietuviai. Jaučiasi, kad viešbutis tuštėja, naujų žmonių neatvyksta. Rusų poilsiautojų Egipte prieš katastrofą buvo 90 000. Jau išskraidinta apie 25 000. Likusieji bus pargabenti namo per tris savaites. Įdomiausia, kad dabar intensyviai pradėjo rusams reklamuoti „Rixos premium“ viešbutį Šarm aš Šeiche. O jis pats brangiausias“, – situaciją nupasakojo Eglė.

Moters teigimu, būna, kad agentūrų autobusų vestibiulyje rusai laukia gerą pusdienį. Daugiau turistų šiuo metu galima sutikti prie viešbučio registratūros, o ne prie baseino. Namo rusai ir anglai skrenda tik su rankiniu bagažu. Jų lagaminai, kurie pripažįstami nesaugiu kroviniu, vėliau pargabenami kariniais lėktuvais. Ant lagaminų patiems turistams reikia priklijuoti lapelius su informacija (bagažo išmatavimai, spalva, prekės ženklas).

Į lėktuvą negalima įnešti neįgaliųjų ar vaikiškų vežimėlių. Elektroniniai prietaisai turi būti visiškai pakrauti.

Jungtinės Karalystės kelionių organizatorius „Thomson“ anglų turistams viešbutyje lapkričio 9 dieną iškabino informacinius pranešimus. Juose informuojama apie keturis skrydžius lapkričio 10 dieną. Taip pat pabrėžiama, kad su savimi į oro uostą galima pasiimti tik 5 kg rankinį bagažą. Į lėktuvą negalima įnešti neįgaliųjų ar vaikiškų vežimėlių. Elektroniniai prietaisai turi būti visiškai pakrauti. Jei jie bus išsijungę ar baterija iš tų, kurios greit išsikrauna – jų įsinešti į lėktuvą taip pat nebus galima.

Eglės teigimu, viešbučio darbuotojai bando sukurti atmosferą, kad nieko ypatingo nevyksta, bet jaučiasi nuo jų sklindantis dirbtinumas, daugelis vaikšto liūdni.

„Norėtųsi išgirsti egiptiečių nuomonę apie susidariusią situaciją, bet juos labai sunku sutikti. Iš darbuotojų – čia tik virėjai, indų rinkėjai ir padavėjai, o su jais nelabai išeina pabendrauti. Animatoriai visi rusai, bet jie tikina, kad nieko tokio nenutiko. Toks jų darbas: stengiasi nuraminti turistus.

Vakar darėme bendrą nuotrauką. Animatoriai sustatė turistus ant scenos ir paprašė palaikyti užrašą rusų ir anglų kalbomis: „Mes saugūs Šarm aš Šeiche“. Taip viešbučio darbuotojai norėjo pasiųsti žinutę pasauliui. Ar išgyvename dėl kelionės namo? Truputį nerimaujame, bet tikimės, kad viskas bus gerai, nes esame su vaikais. Į Lietuvą grįžtame trečiadienį“, – patikino Eglė.

15min.lt primena, kad didžiausi Lietuvos kelionių organizatoriai „Novaturas“ ir „Tez Tour“ turistų į Egipto kurortą Šarm aš Šeichą dėl žmonių saugumo nutarė neskraidinti iki kitų metų sausio. Bendrovės pranešė tokį sprendimą priėmusios po konsultacijų su Užsienio reikalų ministerija.

„Novaturo“ rinkodaros projektų vadovė Dovilė Zapkutė pranešė, kad artimiausiu metu į Šarm aš Šeichą bus skrendama tik susigrąžinti ten esančių turistų.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos