Sauną primenančiame lėktuvo salone keleiviai jautėsi lyg košmare: „Tai buvo tarsi kankinimas“

Keleiviai sunkiai kvėpavo ir patyrė panikos priepuolius po to, kai jie dvi valandas buvo laikomi „sauną“ primenančiame lėktuve tol, kol skrydis buvo visiškai atšauktas, rašoma „New York Post“.
Sauną primenančiame lėktuvo salone keleiviai jautėsi lyg košmare: „Tai buvo tarsi kankinimas“
Sauną primenančiame lėktuvo salone keleiviai jautėsi lyg košmare: „Tai buvo tarsi kankinimas“ / ViralPress vaizdo įrašo akimirkos / Vida Press nuotr. / „15min“ fotomontažas

Nelaimė su „Boeing 777“ įvyko liepos 25 d. sugedus oro kondicionavimo sistemai „Thai Airways“ reiso TG 917 lėktuve, kuris 21.25 val. turėjo skristi iš Londono į Bankoką, pranešė „ViralPress“.

Dėl to keleiviai buvo įkalinti tikroje garinėje pirtyje su sparnais, kol įgulos nariai bandė išspręsti problemą.

„Žmonės įstrigo lėktuve ir negalėjo išskristi, – apgailestavo 26 metų studentė Warawalan Maksaen, įstrigusi lėktuve. – Mums buvo karšta ir negalėjome kvėpuoti. Bent jau pirtyje gali išeiti, kai nori. Tai buvo tarsi kankinimas.“

Kitas keleivis teigė, kad sąlygos buvo tokios pragariškos, kad keleiviai pradėjo smarkiai prakaituoti, o vieną net ištiko panikos priepuolis.

Dar blogiau, pasak W.Maksaen, tuo metu nebuvo tiekiamas nei maistas, nei vanduo. Po dviejų valandų buvimo lėktuve palydovė iš virtuvės padavė vandens ir atidarė duris, kad į vidų patektų gryno oro.

Deja, dėl oro uoste paskelbtos komendanto valandos nebuvo technikų, todėl keleiviai įkaitusiame lėktuve be reikalo buvo įstrigę iki 23.00 val.

Skrydis buvo perkeltas į kitą dieną, o keleiviams teko rinktis iš dviejų nepavydėtinų variantų.

„Galėjome arba miegoti oro uoste, kol bus perkeltas skrydis, arba važiuoti autobusu ieškoti viešbučio, – skundėsi W.Maksaen. – Aš ir daugelis kitų keleivių nuėjome į autobusų stotį laukti, kol būsime nuvežti į viešbutį.

Oro linijos pagalbos nesulaukė, todėl paskutinė keleivių grupė be tikslo laukė, kol 2 val. nakties atvyko trys paskutiniai autobusai.“

Jei to neužteko, oro linijų bendrovės suteiktame viešbutyje buvo tik aštuoni laisvi kambariai. Kadangi pirmenybė buvo teikiama šeimoms, W.Maksaen, kuri keliavo viena, buvo palikta pati susirasti nakvynę.

Laimei, ji buvo gerai susipažinusi su vietove ir sugebėjo rasti viešbutį 3 val. nakties.

Ji pridūrė: „Keleiviai teiravosi, kada bus surengtas naujas skrydis ir kaip bus kompensuojama keleiviams, tačiau oro linijų bendrovė nepateikė aiškių atsakymų.

ViralPress vaizdo įrašo akimirka / Sauną primenančiame lėktuvo salone keleiviai jautėsi lyg košmare
ViralPress vaizdo įrašo akimirka / Sauną primenančiame lėktuvo salone keleiviai jautėsi lyg košmare

Informaciją galėjome gauti tik iš tarpusavio pokalbių, todėl visi buvo sutrikę“, rašoma „Daily Mail“.

W.Maksaen į lėktuvą įlipo kitą dieną 15.53 val., kai kapitonas pranešė, kad oro kondicionavimo sistema sutvarkyta, tačiau variklio užvesti nepavyko.

Ji sakė, kad keleiviams teko laukti lėktuvo viduje, kol galiausiai jie buvo išlaipinti ir 18.49 val. jiems leista grįžti į lėktuvą.

Warawalan pridūrė: „Buvau labai nusivylusi „Thai Airways“. Jų aptarnavimas buvo siaubingas, todėl po incidento išsiunčiau skundą elektroniniu paštu.

Vida Press nuotr. / „Thai Airways“ lėktuvas
Vida Press nuotr. / „Thai Airways“ lėktuvas

Gavau pasiūlymą kompensuoti nuostolius grynaisiais pinigais arba nuolaidų kuponu kitam skrydžiui, kurį pasirinkau grynaisiais pinigais, nes daugiau nenoriu skristi su šia oro linijų bendrove“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų