Į portalą kreipęsis Martynas J. piktinosi, jog žiniasklaidoje ir Vilniaus oro uosto internetiniame puslapyje skelbiama informacija nėra tiksli.
„Visus metus skelbiama, kad tą rekonstrukcijos mėnesį iš VNO visi visų aviakompanijų skrydžiai bus perkeliami į Kauną, išskyrus „Ryanair“. Apsidžiaugiau. Neseniai atsirado bevizis rėžimas skrendant į Minską. Galvojau, patogiai iš namų (Kauno – red. past.) miesto aplankysiu šį miestą (Minską – red. past.) vasaros viduryje. Bet nei „Belavia“, nei kitose bilietų rezervacijos sistemose nepavyko rasti bilieto iš Kauno į Minską. Parašiau „Belavia“ ir gavau nuliūdinusį atsakymą. Klausiu, kodėl visuomenei buvo meluota, kad visi skrydžiai bus perkelti į Kauną?“ – piktinosi skaitytojas.
15min susisiekė su VĮ Lietuvos oro uostai atstovais, kurie užtikrino, jog nuo pat pradžių visuomenei skelbta informacija nebuvo klaidinga. Tai, iš kurio ir į kurį oro uostą skraidys orlaiviai, kol bus rekonstruojamas VNO, sprendžia pačios skrydžių bendrovės.
„Gaila, kad keleiviui neteks iš gimtojo miesto greitai ir patogiai nuskristi į Minską. Bet aviakompanijos pačios priima sprendimą, kur skraidyti Vilniaus oro uosto rekonstrukcijos laiku. „Belavia“ rekonstrukcijos laikotarpiu nusprendė skraidyti tik iš Palangos oro uosto – ten suplanuoti sezoniniai skrydžiai Palanga-Minskas, šių skrydžių bus daugiau negu praėjusiais metais. Galutiniai oro linijų skrydžių tvarkaraščiai turėtų pasirodyti iki kovo mėnesio pabaigos, kai prasidės vasaros skrydžių sezonas“, – sakė Lietuvos oro uostai komunikacijos projektų vadovė Agnė Mažeikytė.
Pasak jos, Lietuvos oro uostai 2016 m. spalio mėnesį komunikavo, kad skrydžių perkėlimą iš Vilniaus į Kauno oro uostą patvirtino 83 proc. oro bendrovių (15 iš 18 aviakompanijų). Taigi, skelbtas faktas, jog dauguma oro bendrovių rekonstrukcijos metu skraidys iš Kauno, teisingas.
Priminsime, kad Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcija bus vykdoma 2017 m. liepos 14–rugpjūčio 18 d.