Lėktuvo įgulos nariai liko sutrikę, kai skrydžio metu laukė kūdikio, o pasirodė 101 metų moteris.
Šimtametė Patricia jau du kartus susidūrė su šia problema, kai skrido su „American Airlines“, tačiau sako, kad darbuotojai kiekvieną kartą buvo paslaugūs ir malonūs. „Buvo juokinga, kad jie manė, jog esu tik mažas vaikas, o aš esu senutė!“ – šmaikštavo ji.
Atrodo, kad problema susijusi su oro linijų rezervavimo sistema. Nors Patricia ir jos dukra, užsakydamos skrydžius, įveda teisingus 1922 m. gimimo metus, sistema vis tiek nurodo 2022 m., pranešė BBC.
Laimei, abu kartus ji ir lėktuvo įgula tik šiek tiek pasijuokė ir nesukėlė jokių problemų įlipant į lėktuvą.
Tačiau tai nereiškia, kad viskas vyksta sklandžiai. Pirmą kartą, kai iškilo ši problema, oro uosto darbuotojai laukė kūdikio, kurį būtų galima nešti, todėl jie neturėjo paruošę neįgaliojo vežimėlio, kad padėtų senolei patekti į lėktuvą. Tai reiškė, kad jos dukrai Kris galiausiai iki vartų teko vežti savo bagažą ir kitus daiktus, nors ji tikėjosi sulaukti pagalbos.
Atrodo, kad šis incidentas kartojasi nepaisant to, kad šimtametei buvo užsakytas suaugusiųjų bilietas.
Nors senolės atveju dėl šio nesusipratimo ji neturėjo jokių problemų patekti į skrydį, verta paminėti, kad Jungtinėje Karalystėje reikėtų dukart patikrinti bet kokią užsakymo informaciją, kitaip gali tekti sumokėti nemažus mokesčius už paskutinės minutės pakeitimus.
Pavyzdžiui, jei pastebėsite, kad jūsų pavardė parašyta klaidingai, dauguma oro linijų ims mokestį už klaidos ištaisymą, kuris, priklausomai nuo to, su kuo skrendate, gali siekti nuo 55 iki 115 svarų sterlingų (nuo 64 iki 135 eurų).