„Quora“ puslapyje skrydžių palydovai atsakė į klausimą, į ką pirmiausia jie atkreipia dėmesį, kai lėktuvo keleivis įžengia pro orlaivio duris. Jie iškart ieško informacijos apie klientą – pradedant potencialiomis rizikomis ir baigiant potencialia pagalba, ir daro tai vos per kelias akimirkas.
Įgulos narė Amar Rama sako pirmiausia besistengianti pamatyti keleivius, kurie negaluoja. Nors keleivis gal ir nori skristi, visuomet su medicinine problema susidurti geriau ant žemės, o ne danguje. Skrydžio palydovai moka suteikti pirmąją pagalbą, tačiau jie neturi nei žinių, nei patirties atlikti dar ir gydytojo darbą.
30 metų „Lufthansa“ palydove dirbusi Sjaak Schulteis teigia, kad iškart stengdavosi atskirti tuos, kurie yra galimai paveikti alkoholio ar narkotikų. Tai ir rimtas saugumo klausimas – jeigu yra padauginta svaigalų, keleivis gali būti išvis neįleidžiamas į lėktuvą, kad nesukeltų pavojaus skrydžio metu.
Jeigu kelionės metu visgi iškyla problemų, palydovams gali prireikti pagalbos ir gali tekti jos prašyti keleivių. Kai keleiviai lipa į lėktuvą, įgulos nariai dažnai įsimena tuos, kurie galėtų ištikus nelaimei padėti.
„Jeigu pamatau raumeningą, stiprų, tvirtą keleivį, įsimenu veidą ir vietą, kur jis ar ji sėdi, – sako Janice Bridger, turinti 27 metų palydovės stažą. – Visuomet pagalvoju, kad tas žmogus man gali būti naudingas.“
Palydovai taip pat atkreipia dėmesį ir į kitus oro linijų darbuotojus, kurie skrenda kaip keleiviai, tačiau reikalui esant gali ištiesti pagalbos ranką. „Jie taip pat gerai kaip aš žino, kaip susitvarkyti su iškilusia situacija, ir yra išmokyti iškart būti „komandos nariu“ – tai labai naudinga, jeigu atsiranda būtinybė“, – rašo J.Bridger.