Skrydžių palydovė atskleidė, ką daryti, jei tarp lėktuvo keleivių kyla muštynės

Už jūsų skrydžio metu girdisi pakelti balsai. Dviejose eilėse ginčijasi du vyrai. Vienas iš jų akimirksniu atsistoja ir iškelia kumštį, keleiviai užgniaužia kvapą. Ar įsikišite?
Keleiviai lėktuve
Keleiviai lėktuve / 123rf.com

Ginčas tarp keleivių yra paskutinis dalykas, kurio kas nors nori. Tame uždarame vamzdyje, 30 000 pėdų (daugiau nei 9 km) aukštyje virš žemės, įtampa jau ir taip padidėjusi. Netikėtumo perspektyva iš karto sukelia nerimą ir gali paskatinti pilotą avariniu būdu leistis artimiausiame oro uoste, rašoma „Daily Mail“.

Kad ir kokia būtų situacija, svarbu žinoti, kaip elgtis, jei jūsų skrydžio metu tarp keleivių kiltų konfliktas.

Patyrusi keleivių salono įgulos narė pasidalijo patarimais, ką galite daryti, kad situacija būtų ramesnė.

Skrydžių palydovų asociacijos CWA prezidentė Sara Nelson „CBSNews“ sakė, kad šią vasarą kelionės lėktuvais bus „žvėriškos“, todėl svarbu, kad keleiviai elgtųsi tinkamai.

Kadangi šią vasarą numatomi Hitrou oro uosto streikai, dėl kurių 4,4 mln. vietų iškils pavojus, keleivių nepasitenkinimo lygis, su kuriuo susiduria darbuotojai, padidės per ir taip įtemptas vasaros palydėtuves.

Todėl S.Nelson paragino keleivius atsižvelgti į savo bendrakeleivius ir lėktuvo įgulos narius, kurie turi paruošti lėktuvą.

123RF.com nuotr. / Skrydžių palydovė
123RF.com nuotr. / Skrydžių palydovė

Ji sakė: „Skrydžio palydovai yra tam, kad užtikrintų saugų bei patikimą skrydį ir reaguotų į bet kokius sveikatos sutrikimus. Tai visų pirma yra mūsų darbas lėktuve – užtikrinti visų saugumą. Taip pat norime, kad gerai praleistumėte laiką.“

Tačiau įgulos narė pabrėžė, kad dėl darbuotojų trūkumo ir streikų skrydžio palydovų darbas taps dar sudėtingesnis, ypač bendraujant su įkyriais ar įsiutusiais keleiviais.

S.Nelson paaiškino, kad nors skrydžiai gali būti pilni, skrydžių palydovai stengsis užtikrinti, kad keleiviai būtų pirmoje vietoje, kad jų poreikiai būtų patenkinti ir kad visi „laikytųsi taisyklių, kad visi galėtume be incidentų nuvykti iš taško A į tašką B“.

O jei dėl kokių nors priežasčių kiltų ginčas ar muštynės, ponia S.Nelson pataria nedelsiant kreiptis į skrydžių palydovus.

Taip yra todėl, kad jie yra apmokyti deeskaluoti įtemptas situacijas.

S.Nelson pataria nedelsiant kreiptis į skrydžių palydovus.

Ji taip pat pridūrė: „Jei matote, kad kyla problema, patys į ją nesikiškite.“

Šią vasarą tikimasi, kad tiek vietinės, tiek tarptautinės kelionės bus perpildytos, todėl S.Nelson patarė keliautojams laikytis skrydžių etiketo patarimų.

123RF.com nuotr. / Skrydis
123RF.com nuotr. / Skrydis

Skrydžių palydovų, bandančių palaikyti tvarką salonuose, ir kitų keleivių vardu ji paragino keleivius laikytis šių patarimų:

  • padėkokite skrydžių palydovams ir su jais pasisveikinkite,
  • viršutinėse bagažinėse palikite vietos kitiems žmonėms,
  • į lėktuvą nesineškite maisto, kuris yra stipraus ar aštraus kvapo,
  • leiskite vidurinės sėdynės keleiviui naudotis bendru porankiu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis