Skrydžių palydovė Kristie Koerbel anksčiau „New York Times“ sakė: „Kartais lėktuve tyčia palaikome šaltą orą“.
„Žmonėms, kurie kenčia nuo oro ligos (pykinimo ir galvos svaigimo), karštis ją dar labiau pablogina. Nenorime, kad kas nors naudotųsi tais maišais nuo ligos.“
Ekspertų teigimu, žema temperatūra lėktuvuose keleivius taip pat gali apsaugoti nuo alpimo.
„ASTM International“ atlikto tyrimo metu nustatyta, kad skrendant lėktuvu keleiviai lengviau alpsta dėl medicininės būklės, vadinamos hipoksija.
Alpimas atsiranda, kai kūno audiniai negauna pakankamai deguonies, o šią būklę pablogina aukštas slėgis lėktuvo salone ir šilta temperatūra.
Siekdamos sumažinti incidentų skaičių, oro linijų bendrovės nusprendė, kad po pakilimo lėktuvų salonuose būtų vėsu.
Dėl hipoksijos net gali įvykti lėktuvo katastrofa.
Dėl hipoksijos net gali įvykti lėktuvo katastrofa – 2005 m. skrydžio iš Kipro į Graikiją metu lėktuvo salone sumažėjo slėgis, todėl įgula prarado sąmonę, o galiausiai lėktuvas sudužo ir visi jame buvę žmonės žuvo.
20 metų skrydžių palydove dirbanti Heidi Ferguson atskleidė, kodėl kai kuriose lėktuvo sėdynėse būna šalčiau nei kitose.
Ji „Best Life“ pasakojo: „Šalčiausios vietos lėktuve yra prie lango“.
„Ventiliacijos sistema yra tiesiai virš langų, o oro temperatūra daugumoje skrydžių yra labai žema.“
Skrydžių palydovė Victoria „TikTok“ teigė, kad reikėtų vengti 7–15 eilių, nes jose taip pat gali būti šalčiau.
Taip pat stenkitės laikytis atokiau nuo eilių prie išėjimo – jose taip pat gali būti vėsiau.