„Small Planet Airlines“ keleivių skaičius išaugo 43 proc.

Atostogų skrydžių bendrovei „Small Planet Airlines“ pirmasis šių metų pusmetis tapo rekordiniu – Vilniaus oro uoste bendrovė pervežė 254,4 tūkst. keleivių arba 43% daugiau, nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.
„Small Planet Airlines“ lėktuvas
„Small Planet Airlines“ lėktuvas / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Didžiausiais skaičius atostogautojų – net 75,5 tūkst. – su „Small Planet Airlines” skrido birželį. Pranešime žiniasklaidai rašoma, kad tai yra kas šeštas Vilniaus oro uosto keleivis.

„Pastaruosius septynerius metus keleivių augimą Vilniaus oro uoste daugiausia lėmė žemų sąnaudų bendrovių plėtra, tačiau šiemet pagrindiniu keleivių srauto augimo varikliu tapo „Small Planet Airlines“: pustrečio karto viršijome paties oro uosto augimo tempą. Pagal pervežamų keleivių skaičių šiuo metu nusileidžiame tik „Ryanair“ ir „Wizzair“, – teigia bendrovės rinkodaros vadovas Simonas Bartkus.

Vilniaus oro uosto duomenimis, lietuviai šiemet keliauja itin gausiai – bendras keleivių skaičiaus augimas 2018 m. pirmąjį pusmetį siekė 17%. Pagal pervežtų keleivių skaičių, „Small Planet Airlines“ užimama rinkos dalis išaugo nuo 9% iki 11%.

Populiariausių „Small Planet Airlines“ krypčių trejetukas šiemet nepasikeitė – daugiausiai keleivių rinkosi Antaliją (81 tūkst.), Hurgadą (32 tūkst.) ir Heraklioną (23 tūkst.). Po jų rikiuojasi Šarm aš Šeicho, Alanijos, Rodo, Tenerifės, Varnos ir Dubajaus kurortai.

2018 m. „Small Planet Airlines“ iš Vilniaus pradėjo skraidyti ir trimis naujomis kryptimis – į Enfidhą Tunise, Ankoną Italijoje ir Araksą Graikijoje.

Planuojama, kad 2018 m. su „Small Planet Airlines“ iš viso skris 3,9 mln. žmonių. Šiuo metu bendrovės orlaivių parke skraido 30 „Airbus“ A320 ir A321 orlaivių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis