Svetainė, kurią pasiekti galima adresu www.piknikas.borjomi.lt, sukurta piknikų kultūros ambasadoriaus, mineralinio vandens „Borjomi“ užsakymu. Svetainės idėja gimė būtent Lietuvoje ir iš čia buvo perkelta į kitas šalis. Lietuvoje piknikų kultūrą „Borjomi“ skatinti pradėjo prieš trejus metus, suorganizavusi pirmąjį masinį pikniką.
Didelio populiarumo susilaukusi ir sostinės vasaros sezono tradicija tapusi šventė paskatino masinių piknikų tradiciją plėsti ne tik į kitus Lietuvos miestus, bet ir į kitas šalis.
Puslapyje galima rasti visą reikalingą informaciją piknikams gamtoje ir mieste: geriausių vietų piknikams nuotraukas ir žemėlapius, paaiškinimus, kaip patogiausia šias vietas pasiekti tiek viešuoju, tiek privačiu transportu, kitus naudingus patarimus.
Kulinarijos ekspertai svetainėje dalinasi patarimais, kaip geriausiai sudaryti meniu piknikui, pateikia geriausius marinatų ir padažų mėsai bei žuviai pavyzdžius.
„Matydama, kaip Lietuvoje sparčiai vystosi gastronominė kultūra, „Borjomi“ kviečia jos nepamiršti ir leidžiant laiką gamtoje, kur taip pat galima mėgautis išties skaniai paruoštu maistu. Pasimėgavus sočiais patiekalais ir pajutus sunkumą skrandyje, „Borjomi“ sugrąžins lengvumo pojūtį“, – sako mineraliniam vandeniui „Borjomi“ atstovaujančios įmonės „IDS Borjomi Europe“ marketingo vadovė Tatjana Rudienė.
„Borjomi“ piknikams skirtą svetainę sukurti pasirinko neatsitiktinai – piknikai tradiciškai siejami su keptos mėsos valgymu. Po tokios mėsos atsigaivinti puikiai tinka mineralinis vanduo.